9 Reacties

6 maanden geleden

Bij 36 weken lag hij bij mij al met zijn hoofdje aan mijn schaambeen maar ze zei dat ze het hoofdje nog kon bewegen. Dus nog niet geklikt. Ze zei ook dat bij sommige vrouwen het indalen pas start een uur voor de weeën. Bij anderen al op 32w. Geen zorgen maken dus. Maar ik begrijp je bezorgdheid. Heb hetzelfde hier 😉

6 maanden geleden

Reactie op Kirog

Bij 36 weken lag hij bij mij al met zijn hoofdje aan mijn schaambeen maar z ...
Van mij ligt hij inderdaad ook met zijn hoofdje naar beneden, maar kijkt nog wat schuin. Hij wil het spannend maken 🙈

6 maanden geleden

Ik ben nu 38w 1d en haar hoofdje ligt naar beneden maar blijkbaar nog niet zo ingedaald dan ik effectief dacht. Ik merkte precies ook op dat ze moeilijk ingedaald geraakt, want ik heb al 4 nachten op rij zoveel pijn van indalingsweeën.. maar het zal van wachten worden en zien op de moment zelve…

6 maanden geleden

Momenteel 35w+5. Voor zover ik weet is de baby nog niet ingedaald, maar ze ligt wel al bijna heel de zwangerschap in hoofdligging. Baby's kunnen echt vaak nog het laatste moment draaien dus nog niet te veel zorgen maken 😊

6 maanden geleden

Op 36w3 lag hij met het hoofdje naar beneden maar helemaal niet ingedaald en op 37w1 lag hij, amper 5 dagen later, volledig ingedaald. Het kan dus echt heel snel gaan.

6 maanden geleden

Op 32 weken lag hij al met zijn hoofdje in mijn bekken. Bij de laatste echo op 37w was hij nog niet ingedaald.

6 maanden geleden

Een 2de of 3de kindje daalt pas in tijdens de bevalling zei mijn gynaecologe. Ik ben morgen 39 weken en hoofdje ligt laag maar zit niet ‘vast’ in mijn bekken.

6 maanden geleden

Net terug van controle. Ingedaald, maar het hoofdje ligt ook hier nog niet vast vast. er was nog een heel klein beetje vruchtwater rond het hoofd.

6 maanden geleden

Mijn zoontje ligt sinds 35 weken vast in mijn bekken :)