11 Reacties

één maand geleden

Ik heb van de ene moment op de andere gestopt. Mss iets in haar handjes steken?

één maand geleden

Reactie op lauren1996

Ik heb van de ene moment op de andere gestopt. Mss iets in haar handjes ste ...
Ja, dat heb ik al geprobeerd, maar werkt meestal niet

één maand geleden

Wij hebben dat hier nooit gedaan, maar ik heb al eens gelezen dat je kan beginnen met 1 arm erin en 1 eruit?

één maand geleden

Eerst in slaap wiegen en dan weg leggen?

één maand geleden

Hi! Hier ook een dochter van 17 weken die enkel kan slapen indien ze is ingebakerd en als ik ze in slaap wieg. Heb jammergenoeg ook nog geen oplossing gevonden .. rolt je dochter al op haar zij?

één maand geleden

Reactie op Mama Van MM

Hi! Hier ook een dochter van 17 weken die enkel kan slapen indien ze is ing ...
Neen, nog niet... Het matrasje is ook van aerosleep.

één maand geleden

Wij zijn ook stilaan aan het afbouwen. Momenteel al paar nachten met 1 armpje uit haar slaapzak (ergopouch) en dat gaat eigenlijk best goed. Ik ben er bij de dutjes mee begonnen zodat ik indien nodig haar armpje een beetje kon tegenhouden als ze te 'wild' was. Ik zorg ervoor dat ze een klein tetradoekje vastheeft als ze in slaap valt. Daarnaast hebben we voor 's nachts ook een nunki lakentje van fedde & kees. Hier leg ik haar vrij armpje ook mee onder maar gedurende de nacht komt haar arm er meestal wel bovenuit. Je hebt trouwens van fedde & kees ook een slaapzakje waarmee je inbakeren zou kunnen afbouwen (zelf geen ervaring mee). Succes!

één maand geleden

Heb momenteel de overgang slaapzak van love to dream. Eerst enkele nachten met 1 arm uit geslapen, afwisselend links en rechts. Ondertussen slaapt hij met zijn armen vrij. Soms ook nog wel wild met zijn armen maar heeft nu ontdekt dat hij op zijn handjes kan sabbelen en zo inslaap vallen. Heb hem vandaag ook betrapt op volledig omrollen, dus gedaan met inbakeren. 😁

één maand geleden

Je kan ook afbouwen door telkens wat losser in te bakenen. Of een slaapzak met mouwtjes met een licht steekje vast te naaien zodat de armpjes niet tot in het gezicht geraken.

één maand geleden

Wij leggen ons zoontje (nu 16w) al enkele weken in een slaapzak en dan met een heel lichte doek over zijn slaapzak, die we vrij hard aanspannen onder zijn matras. Zijn armen heeft hij op die manier vrij, maar hij kan niet met zijn benen liggen schoppen. Inbakeren was al efkes geen optie meer hier en enkel een slaapzak ging ook niet, hij was veel te wild. En op deze manier kan hij eigenlijk wel vrij rustig slapen.