Hii
Ik heb sinds deze week verschrikkelijk veel pijn aan mijn baarmoeder die aan het groeien is ik ben op de moment 4 weken. Heeft iemand tips om deze krampen te kunnen verlichten het is egt verschrikkelijk dat ik er bijna van flauwval en echt overgeet van de pijn
lemand raad?
Zou je niet best even contact opnemen met je dokter?
Ik ben al op spoed geweest en alles was in orden , het zou mijn baarmoeder zijn de bandenpijn dus maar dat kan met ups and downs echt hevige steken geven 😓
Ik had hier ook heel erg veel last van! Een kersenpitkussen niet te heet en niet te lang en veel slapen!! Verder niet veel aan te doen 😥 hopelijk gaat het snel beter!!🥰
Ik heb net hetzelfde. Zelf al 2 x flauwgevallen van de pijn / steken. Uiteindelijk homeopathische medicatie gekregen tegen de pijn. Maar neem ik enkel als het echt niet uit te houden is.
Volgens de echo alles in orde.
Ik heb net hetzelfde. Zelf al 2 x flauwgevallen van de pijn / steken. Uitei ...
Hi jaa ik had ook altijd gevoel dat ik moest flauwvallen , gisteren op spoed wisten ze nog niet goed of het buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of niet maar de hgc was wel mooi gestegen met morgen weer op controle vandaag terug spoed voor de 4de maal en vandaag buscopan meegekregen en bio kamillethee
Ben gisteren terug gegaan en het was mooi in de baarmoeder ook zagen ze nog ...
Oooh goed nieuws dat alles oké er uitzag!
Wow, kan dat dan later ? (Ken er niet veel van 🤣)
Wanneer zou je dat dan weten?
Vandaar dan ook de symptomen misschien?