7 Reacties

7 maanden geleden

Klinkt inderdaad schrikbarend! Maar alles is in orde dus 🙌 Gisteren in de zwangerschapscursus nog geleerd dat je vaginale afscheiding erger wordt naarmate je langer zwanger bent (en het is sowieso al heel de zwangerschap heftiger) en dus ook wateriger kan worden.

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Klinkt inderdaad schrikbarend! Maar alles is in orde dus 🙌 Gisteren in de ...
Ja was echt schrikken! Maar ze hebben een test gedaan waarin ze kunnen zien of het vruchtwater was, en dat was het niet. Dat het zo waterig kon zijn wist ik niet

7 maanden geleden

Reactie op jvnhf

Ja was echt schrikken! Maar ze hebben een test gedaan waarin ze kunnen zien ...
Ons lichaam doet toch gekke dingen eigenlijk 😅

7 maanden geleden

Had ik ook eens voor, maar dan vlak nadat ik een plasje deed. Ze hebben dat dan ook getest maar twas ook geen vruchtwater. Gek hé, dat doet totaal niet denken aan urine of afscheiding. Maar dus geen paniek 😊

7 maanden geleden

Reactie op Steffie1006

Had ik ook eens voor, maar dan vlak nadat ik een plasje deed. Ze hebben dat ...
Exact hetzelfde meegemaakt op 28 weken. Alles bleek ook in orde, maar is wel even schrikken.

7 maanden geleden

Reactie op Eline8950

Exact hetzelfde meegemaakt op 28 weken. Alles bleek ook in orde, maar is we ...
En was het daarna gedaan? Ik moet snachts van ondergoed wisselen omdat het zo nat is. Bij hoesten of niezen verlies ik niets. Maar gewoon rechtstaan voel ik het lopen

7 maanden geleden

Reactie op jvnhf

En was het daarna gedaan? Ik moet snachts van ondergoed wisselen omdat het ...
Daarna niet meer zoveel verlies gehad, maar draag wel continu verbandje omdat er toch beetje verlies is van slijmvlies. Als je ongerust bent zou ik langsgaan , dan ben je gerust gesteld. Is beter voor jou en de baby.