Dag mamas
Mijn baby huilt enorm in de auto als wij ergens naartoe moeten en ik moet rijden. Ik heb speelgoed gezet dat hij kan bekijken of pakken, gekleurde vlagjes, baby musiek speelgoed (die ziet hij heel graag thuis)...ik zing, ik praat met hem maar niks helpt ...is chaos als ik moet rijden en er niemend anders aanzewig is die hem bezig kan houden.
Is bij jullie ook zo? Wat doen jullie om de baby stil te krijgen? Wat werk bij jullie?
Ik kan mij niet concentreren op rijden als hij zo begint..🥲
Hier is hij eigenlijk altijd rustig in de auto, maar zit hij achteraan en heb je een spiegel hangen waardoor je elkaar kan zien? Onze baby zit praktisch de hele rit via die spiegel naar mij te kijken.
Een foto hangen zoals Sikka zegt zal dan wrs ook wel werken 🤣
Mijn zoontje huilde altijd in de maxi cosi, tot hij medicatie kreeg voor zijn verborgen reflux. Blijkbaar hebben kindjes met reflux wel vaker last in de maxi cosi, iets met de houding en de druk op het maagje dacht ik. Is misschien bij jou ook een mogelijkheid? Bij ons was het dag en nacht verschil, nu zit hij gewoon vrolijk lachend in de auto!
Hier is het verbeterd nadat we naar de osteopaat gegaan zijn omdat zijn nekje vastzat… af en toe huilde hij nog omdat hij bang leek te zijn. We hebben dan een aantal ritjes met 3 gedaan zodat ik achteraan bij hem kon zitten en nu is het beter!
Is mijn auto en de auto van mijn schoonmoeder is hij braaf en valt hij vaak inslaap. In de auto van mijn partner weent hij. Denk dat die vering te goed werkt hij heeft liever de oude boemelcarren 😅heb ook ook al gemerkt bij de loopwagen dat hij liever heeft da ik over de kasseien en ruwe baan ga dan over de vlakke baan.