10 Reacties

3 maanden geleden

Hier wieg ik mijn dochter van 10 weken ook in slaap 😬 slechte gewoonte blijkbaar? Maar ze huilt ook als ik haar gewoon neerleg. Ook vaak slaapjes van maar een halfuurtje na dat ik haar overdag dan eindelijk in de wieg leg…

3 maanden geleden

Idem hier!! Pittig!

3 maanden geleden

Hier 7 weken ook pittig laatste dagen zeker weer van de krampen.. was weg nu terug.. door ze te laten huilen gaan ze meer stress krijgen wat niet goed is.. tot 6 maand is dit nog geen gewoonte... 😉

3 maanden geleden

Goed veel knuffelen en niet laten huilen, heb ik ook niet gedaan en nu 11 weken en vanzelf beter

3 maanden geleden

Hier idem 9 weken. Ik laat hem ook niet huilen.

3 maanden geleden

Hier gisteren 8 weken, de laatste dagen ook meer huilen en korte dutjes overdag.. pittig idd, maar wij laten hem ook niet huilen. Hopelijk snel beter 🤞🏼

3 maanden geleden

Blij dat ik niet de enige ben die het niet als normaal acht om ze te laten huilen. 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Eline156

Hier gisteren 8 weken, de laatste dagen ook meer huilen en korte dutjes ove ...
Dat heeft ook gewoon geen zin, raken ze helemaal van over hun toeren en ontroostbaar.

3 maanden geleden

Is idd zwaar, maar diit komt vanzelf goed, zeker je kindje blijven troosten, daar ga je later alleen maar de vruchten van plukken! Voel je zeker niet schuldig dat je je kindje niet laat huilen, hij huilt om een reden, hij heeft je nodig, als je niet reageert, zal het gehuil idd stoppen omdat hij na een tijdje zo uitgeput raakt en/of hij beseft dat je toch niet reageert op hem. De volgende keren zal hij ook niet of minder lang huilen omdat hij geleerd heeft dat dit niet werkt. Onze ouders dachten dat dit positief is, maar dit wijst net op een slechte hechting. Door responsief en sensitief te reageren op je kindje, creëer je een veilige hechting. Online vind je veel info over waarom dat precies belangrijk is. Ik hoop voor je dat het snel betert 🍀

3 maanden geleden

Hier ook 8 weken en wat meer hangerig, huilerig en beetje meer hongerig. Vooral ‘s avonds