5 Reacties

2 maanden geleden

Hier is ze vandaag precies 2 maanden (8+5 weken) en ze drinkt sinds ongeveer 7 halve week totaal 200cc dus 180cc met 6 schepjes dit gaat ook soms op en soms niet ik doe altijd als ze een week lang elk flesje volledig leeg drinkt zonder veel pauze dan verhoog ik ze doet hier steeds ongeveer 2 weken over

2 maanden geleden

Mijn dochter is 10wkn en drinkt 150cc met 5 schepjes.soms drinkt ze die ook niet uit.moet wel zeggen ze drinkt AR melk en die is dikker en schuimt enorm.meestal om de 3h voeding.savonds laatste fles rond 22u30 en om 23u30a00u valt ze dan in slaap en slaapt 7a8h door

2 maanden geleden

Reactie op jeska24

Mijn dochter is 10wkn en drinkt 150cc met 5 schepjes.soms drinkt ze die ook ...
Mag ik vragen hoeveel flesjes ze drinkt op dag? Mijn zoontje 9 weken drink er zo zes

2 maanden geleden

Reactie op kimmiejj89

Mag ik vragen hoeveel flesjes ze drinkt op dag? Mijn zoontje 9 weken drink ...
6 per dag

2 maanden geleden

Ons zoontje is 12 + 2 weken en drinkt 5 à 6 flesjes van 120 cc (+4 schepjes). Soms zal hij ook extra vragen bij een fles en dan krijgt hij ook dat extraatje :) Meestal om de 3uren een flesje, 's nachts laat hij zo'n 8 à 10 uren tussen. Hij doet het qua gewicht volgens de curves van K&G zoals de gemiddelde baby. Tegen mij werd altijd gezegd dat baby's heel goed zelf weten wanneer ze genoeg hebben, ze gaan zichzelf niet overvoeden normaalgezien. Heel uitzonderlijk zijn er baby's die hun verzadigingsgevoel niet herkennen en niet tijdig stoppen.. als hij echt nog honger heeft dan zal hij volgens mij op het einde van zijn flesje huilen/jammeren/onrustig zijn (dat doet mijn zoontje toch als hij met zijn 120 cc niet genoeg heeft) :)