10 Reacties
MOD
8 maanden geleden
Ooh, vind dit ook echt moeilijk! Sowieso al de maat inschatten (ik was zelf een grote baby en heb nooit in maat 50 gepast), en dan ook nog het weer. Beetje van alles voorzien I guess? Ik ga dan liever achteraf kleren bijkopen denk ik dan op voorhand alles te veel te hebben?
Wij wachten ook nog eventjes met kleren kopen (we hebben nog wel wat tijd) en hebben tot nu toe eigenlijk alleen nog maar kleertjes die we gekregen hebben. Sowieso wil ik het meeste tweedehands kopen eigenlijk. Alleen de kleertjes voor in het ziekenhuis koop ik waarschijnlijk nieuw (ik heb wel wat cadeaubonnen van babywinkels) 😊
Ik denk dat ik vooral rompers met korte mouwen en dan boxpakjes en T-shirts met lange mouwen en broekjes voor erover ga kopen? 🤔🤷🏻♀️
8 maanden geleden
Ik doe ook maar weinig pakjes in maat 50. Mijn dochter heeft er nooit ingepast. Wel een stuk of twee voor stel dat de baby toch iets kleiner is of te vroeg geboren wordt. You never know🍀
8 maanden geleden
Ik heb idd ook vooral maatje 56 en een beetje vanalles omdat je idd niet weet welk weer het hier zal zijn. Qua body's wel vooral korte mouwen (enkel een paar lange voor de eerste dagen/week). En anders boxpakjes met lange mouwen, korte broekjes, lange broekjes, T-shirts korte mouwen...
8 maanden geleden
Rompers doe ik enkel korte mouwen.
Ik heb 9 setjes met lange mouwen in maat 50.
In maat 56 tot hiertoe 4 setjes met lange mouwen, daar blijft het wel bij. Enkel nog wat zomerse kleertjes en een paar vestjes dat ik nog bijkoop.
Die eerste weken kan een kindje zijn/haar temp nog niet goed regelen dus of het nu 15gr of 25gr is, ze gaan die kleertjes met lange mouwen nodig hebben.
Weet dat ze uit een lekker warme baarmoeder komen he.
Ik heb best wel wat setjes voorzien omdat het zo snel vies wordt zoals Katrijn ook zegt. 💩 Soms dragen ze wel 2 a 3 setjes per dag. Als je snel wast is het geen probleem maar ik heb liever te veel dan te weinig.