17 Reacties
10 maanden geleden
17 weken en 4 kilo 🥺 nooit last gehad van snel bijkomen. Ik ben blijven sporten en toch.. eerst 50 kilo en nu dus 54
10 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
17 weken en 4 kilo 🥺 nooit last gehad van snel bijkomen. Ik ben blijven sp ...
Mijn zwanger buikje blijf voorlopig wel weg. Ik zie er vooral echt uit of ik ben 4 kilo aan mijn buik/heupen bijgekomen zonder zwanger te zijn.😅 altijd wel aan de slanke kant geweest dus ik pas voorlopig nog wel in al mijn broeken. En gisteren een goede echo gehad dus een zwanget buikje bij 17 weken wil niet veel zeggen 🙏🏻 (ik had er wat bang voor)
10 maanden geleden
Ik woog tot voor kort al 12jaar 50.5 kg. Nooit echt aangekomen tot nu :p Zondag 20 weken zwanger en zit nu op 55.4. Dus al 5 kg.. Maak er mij opzich niet te druk in. Zolang de baby het goed stelt ben ik heel blij!
10 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Mijn zwanger buikje blijf voorlopig wel weg. Ik zie er vooral echt uit of i ...
Komt wel goed! Iedere vrouw is ook anders :)
10 maanden geleden
Geen idee hoeveel ik van begin woog want voel de nood niet om me een weegschaal te kopen maar van sinds 12 weken tot nu 20weken 2kg …. Mijn buik neemt precies deze voor zich 🙈🙈🥰
10 maanden geleden
Reactie op Evacons
Bij mij is er voor de buitenwereld nog geen buikje te zien. 🥲
Je zult mss nog verschieten hoe snel die er zal zijn en zal groeien 😊 nu bij mij is ook mijn 2de zwangerschap dus ziet men dan ook veel sneller
10 maanden geleden
19w eerst 2kg afgevallen en nu 2á3 kg bijgekomen , nu heb ik wel vetjes genoeg volgens de gynaecoloog, mag ook niet veel bijkomen omdat mn bmi al hoger is en dit mn 1ste zwangerschap is, maar babybuikje wordt stilaan zichtbaar voor de buitenwereld, pas nog net in mn broeken maar draag nu al lekker comfortabele zwangerschapskledij ☺️