17 Reacties

10 maanden geleden

17 weken en 4 kilo 🥺 nooit last gehad van snel bijkomen. Ik ben blijven sporten en toch.. eerst 50 kilo en nu dus 54

10 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

17 weken en 4 kilo 🥺 nooit last gehad van snel bijkomen. Ik ben blijven sp ...
Mijn zwanger buikje blijf voorlopig wel weg. Ik zie er vooral echt uit of ik ben 4 kilo aan mijn buik/heupen bijgekomen zonder zwanger te zijn.😅 altijd wel aan de slanke kant geweest dus ik pas voorlopig nog wel in al mijn broeken. En gisteren een goede echo gehad dus een zwanget buikje bij 17 weken wil niet veel zeggen 🙏🏻 (ik had er wat bang voor)

10 maanden geleden

Ik woog tot voor kort al 12jaar 50.5 kg. Nooit echt aangekomen tot nu :p Zondag 20 weken zwanger en zit nu op 55.4. Dus al 5 kg.. Maak er mij opzich niet te druk in. Zolang de baby het goed stelt ben ik heel blij!

10 maanden geleden

20 weken en 3 kilo, maar was wel 3 kilo vermagerd door zo ziek te zijn het eerste semester!

10 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Mijn zwanger buikje blijf voorlopig wel weg. Ik zie er vooral echt uit of i ...
Komt wel goed! Iedere vrouw is ook anders :)

MOD

10 maanden geleden

Ik ben 18 weken ver en 2 kg bijgekomen (van 52 naar 54). Soms maak ik me zorgen dat dit niet genoeg is (door mijn misselijkheid en voedselaversie heb ik het gevoel dat ik minder eet dan voor de zwangerschap)

10 maanden geleden

22 weken en van 48 naar 54kg nu

10 maanden geleden

Geen idee hoeveel ik van begin woog want voel de nood niet om me een weegschaal te kopen maar van sinds 12 weken tot nu 20weken 2kg …. Mijn buik neemt precies deze voor zich 🙈🙈🥰

10 maanden geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Geen idee hoeveel ik van begin woog want voel de nood niet om me een weegsc ...
Bij mij is er voor de buitenwereld nog geen buikje te zien. 🥲

10 maanden geleden

Reactie op Evacons

Bij mij is er voor de buitenwereld nog geen buikje te zien. 🥲
Je zult mss nog verschieten hoe snel die er zal zijn en zal groeien 😊 nu bij mij is ook mijn 2de zwangerschap dus ziet men dan ook veel sneller

10 maanden geleden

zijn er ook mensen die rond 18w zijn afgevallen? hier bijna 2kg kwijt, zonder iets te doen.. maakt me een beetje ongerust. ik heb wel genoeg ´vetjes´ die er nog zouden afmoeten, en let wel op mijn eten, maar eet goed. misschien is het dat gewoon.

10 maanden geleden

18 weken en 4kg afgevallen

10 maanden geleden

19w eerst 2kg afgevallen en nu 2á3 kg bijgekomen , nu heb ik wel vetjes genoeg volgens de gynaecoloog, mag ook niet veel bijkomen omdat mn bmi al hoger is en dit mn 1ste zwangerschap is, maar babybuikje wordt stilaan zichtbaar voor de buitenwereld, pas nog net in mn broeken maar draag nu al lekker comfortabele zwangerschapskledij ☺️

10 maanden geleden

22weken 8 kilo

9 maanden geleden

22weken 4kg bij

9 maanden geleden

19 weken en 6kilo bij

9 maanden geleden

20 weken en 8kg bijgekomen 🥲