Wat is dan uitgebreid en wat niet? Ik heb die keuze precies niet gekregen.
Er zit een verschil in de testen tussen ziekenhuizen. In een universitair ziekenhuis kijken ze naar alle chromosomen. In ons plaatselijk ziekenhuis waar ik naar de gynaecoloog ga, testen ze enkel op chromosoom 13, 18 en 21. Wij hebben daarom gekozen om de test in Leuven te laten uitvoeren.
Tien dagen, (ziekenhuis in Limburg) ma kan minder, zijn ben er uiteindelijk over gestruikeld door op mynexuzhealth bij documenten en beelden op mijn bloedbon terug te klikken. Daarover was die onvolledig en kon ik enkel de uitslag over mijn antistoffen lezen en hemoglobine. Maar nu was die volledig met de nipt test er bij. Heb hier geen aparte melding van gekregen dat ze dit hadden toegevoegd.
Ik heb het enkel staan in berichten op My Nexuz. Dus als je daar kijkt, zeker eerst eens klikken op ‘berichten’. Bij mij staat er op cozo nog niets, en bij ‘verslagen’ of ‘onderzoeken’ op my nexuz ook niet. Ik heb het rechtstreeks in berichten gekregen!
18/12 bloed afgenomen, 20/12 bevestiging gekregen dat het in leuven is. Wie nam ook deze dag de nipt af en wie heeft al resultaten?
Kan je ook je resultaten in het weekend ontvangen?