106 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ShannaE

Wij ook vandaag echo en NIPT. De baby lag niet stil 😆
Laat me weten wnnr je het resultaat hebt 😍

één jaar geleden

30/11 nipt test gedaan nog steeds geen resultaat..niet op nexu of cozo is dit normaal? Heb dit laten afnemen in jet az groeninge in Kortrijk

één jaar geleden

29/11 NIPT laten afnemen, en ook hier nog geen resultaat...

één jaar geleden

Reactie op Miss Kitty

Nog maar van gisteren 🙈
Ik had hem in ieder geval gisterenmiddag dus ongeveer een week tussen. Zoals iemand anders al zei wordt het aangevuld in het document van moleculaire diagnostiek dus makkelijk over te kijken 😊

één jaar geleden

Is dat de hele dag door dat ze de resultaten posten ? Of zo enkel tussen 9-18h? Sorry ik lig op vinkenslag🥴🥲.

één jaar geleden

Iemand die ervaring heeft met de tijd die het UZA nodig heeft om de nipt te testen? 🤞

één jaar geleden

Reactie op 20-06

Iemand die ervaring heeft met de tijd die het UZA nodig heeft om de nipt te ...
Ik heb op 7/12 bloed laten nemen en nog steeds geen resultaat.. Bloed werd opgestuurd naar UZA

één jaar geleden

Iemand een idee hoelang het duurt bij Aml lab?

één jaar geleden

Resultaat is afhankelijk per labo . En op welke dag ze de runs opzetten. Standaard is het ongeveer een week . Op cozo komt het meestal binnen de 24u er op

één jaar geleden

Reactie op ruthie0207

Ik ben ook vol spanning aan het wachten. Dinsdag afgenomen, misschien morge ...
Zat de hele dag de app te checken en niets... Zal voor maandag zijn. 🫠

één jaar geleden

Zit er verschil in timing voor uitgebreide en niet uitgebreid Nipt?

één jaar geleden

Reactie op prien

Zit er verschil in timing voor uitgebreide en niet uitgebreid Nipt?
Ik heb een uitgebreide gedaan en moest 10 dagen wachten op het resultaat

één jaar geleden

Maandag 11/12 afgenomen en vrijdag 15/12 resultaat

één jaar geleden

Reactie op ShannaE

Wij ook vandaag echo en NIPT. De baby lag niet stil 😆
Het wachten duurt zoooo lang 🥹

één jaar geleden

Ik had NIPT op dinsdag 12/12. Gynaecoloog heeft mij vandaag gebeld om te zeggen dat de uitslag goed is, maar ik wacht ook nog op het mailtje met het geslacht. Op 4 januari heb ik de 16 weken-echo, dus als ik het dan nog niet weet dan vraag ik het wel eens aan de gynaecoloog.

één jaar geleden

Bij mij staat het al een hele ochtend zo Iemand die dit ook heeft? Er staat volledig maar staat niets in 😮‍💨🙈

één jaar geleden

Nipt is bij mij afgenomen vorige week woensdag 12u30, resultaten waren er vandaag om 10u op de cozo-app.

één jaar geleden

Reactie op elien111

Het wachten duurt zoooo lang 🥹
Heb de resultaten over een uurtje binnen gekregen 😊

één jaar geleden

Reactie op ShannaE

Heb de resultaten over een uurtje binnen gekregen 😊
Echt? Via e-mail of? En in welk zh heb je het laten doen? Was het ook pas vrijdag 15/12 in Leuven? Spannend zeg!

één jaar geleden

In het UZ ja. Heb een melding via de App gekregen (nexus). Idd de 15de was het in Leuven. Het geslacht en de NIPT zijn 2 aparte documenten. Alles in orde 🙏