Ik moet een nieuwe test laten afnemen, omdat er te weinig DNA van het kindje in mijn bloed zat. Oké, dat is geen ramp, maar toch even balen dat ik dus nog steeds niets weet 🙈 zucht. Maar hey, het bericht kwam wel netjes na de 7 voorspelde kalenderdagen.
Weet iemand hoe lang het duurt wanneer het bloed in het uz Leuven word geco ...
Ik ga naar een ziekenhuis in West-Vlaanderen, maar onderzoek gebeurd via UZ Leuven! Ik heb op dinsdag de test laten uitvoeren en ik had de woensdag erop de resultaten!
Ik ga naar een Oost-Vlaams ziekenhuis maar zie in de NiPtestaanvraag controle/back-up NIPT UZG (ws naar aanleiding van die 40 gevallen van verkeerd geslacht). Zou de test dan nog langer onderweg zijn dan de standaard 10 dagen? Ik heb 8/12 de test afgenomen. Zou toch graag voor Kerst nog weten :)
Hoii,
Weet iemand hoelang het duurt voor de nipt uitslag bij AZ klina.
7 a 10 dagen maar zie op cozo al het document klaar staan zonder info.
Dankje, 🙌
Hoii,
Weet iemand hoelang het duurt voor de nipt uitslag bij AZ klina.
7 a ...
Ik zag ook al dat er nu bij tijdstip rapport de datum van vandaag staat en bij alles ‘Volledig’ staat aangeduid 🙈 ik wacht in ieder geval van 6 december. Hoelang ben jij al aan het wachten?
Ik heb de NIPT vandaag gaan doen (14/12) en moet ook naar Leuven gestuurd worden. Ben dus benieuwd! Vandaag ook echo gehad en alles zag er goed uit! 🥰 Alleen lag ons kleintje niet zo goed om mooie beelden te kunnen maken.