Ja bij mij, ik heb gebeld om te vragen of ze al iets wisten, en resultaat was al gekend, maar blijkbaar stond mijn e-mail adres niet genoteerd en werd niet vrijgegeven in de cozo! Dus naar gyne gebeld en die heeft mij net terug gebeld dat alles in orde is 💕
Hela,
Vorige week woensdagavond werd een bloedstaal afgenomen en ik kreeg de resultaten binnen gisteren via mail en alsook op mijn CoZo. Ongeveer 6 werkdagen zou ik zeggen. De resultaten komen van bij az st Lucas in Gent
Bij mij is het morgen net 15 kalenderdagen en ook nog niks😒
Idem.. nog altijd niets, dag 15. Blijkbaar worden alle resultaten van Maria Middelares naar een 2e labo gestuurd als extra controle. Dit doordat er recent 40 foute geslachten werden bekendgemaakt 🤪 beter langer wachten en een juist resultaat zeker?
Wie neemt de nip test eigenlijk af?
Doet je gynecoloog dat zelf of moet je daarvoor naar je huisarts? Hebben ze me niet gezegt, alleen papier meegekregen die ik volgende woensdag moet meenemen 😁
Wie neemt de nip test eigenlijk af?
Doet je gynecoloog dat zelf of moet je ...
Ik moet volgende week naar de vroedvrouw hiervoor. Maar iedereen die bloed kan trekken kan het uitvoeren, dus ik weet niet zo goed wie bij jou dat doet. Krijg jij via SMS of mail bevestigingen van je afspraak? Dan kan je daar zien bij wie je een afspraak hebt.