106 Reacties

één jaar geleden

Hier 11e kalenderdag en nog steeds niets op Cozo 😔 nog iemand waarbij het zo lang heeft geduurd?

één jaar geleden

Ja bij mij, ik heb gebeld om te vragen of ze al iets wisten, en resultaat was al gekend, maar blijkbaar stond mijn e-mail adres niet genoteerd en werd niet vrijgegeven in de cozo! Dus naar gyne gebeld en die heeft mij net terug gebeld dat alles in orde is 💕

één jaar geleden

Al 7 dagen aan het wachten, nog niets!🙈 Ik lees iets over Nexus en Cozo… Nexus ken ik, maar Cozo niet: is dat iets Nederlands of mis ik iets?

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Al 7 dagen aan het wachten, nog niets!🙈 Ik lees iets over Nexus en Cozo… N ...
Nee, dat is een Belgisch platform waar je al je medische info kan vinden, heel goed!

één jaar geleden

Reactie op charlzie

Hier 11e kalenderdag en nog steeds niets op Cozo 😔 nog iemand waarbij het ...
Bij mij is het morgen net 15 kalenderdagen en ook nog niks😒

één jaar geleden

Hela, Vorige week woensdagavond werd een bloedstaal afgenomen en ik kreeg de resultaten binnen gisteren via mail en alsook op mijn CoZo. Ongeveer 6 werkdagen zou ik zeggen. De resultaten komen van bij az st Lucas in Gent

één jaar geleden

Reactie op PK26

Bij mij is het morgen net 15 kalenderdagen en ook nog niks😒
Idem.. nog altijd niets, dag 15. Blijkbaar worden alle resultaten van Maria Middelares naar een 2e labo gestuurd als extra controle. Dit doordat er recent 40 foute geslachten werden bekendgemaakt 🤪 beter langer wachten en een juist resultaat zeker?

één jaar geleden

Reactie op charlzie

Idem.. nog altijd niets, dag 15. Blijkbaar worden alle resultaten van Maria ...
Jaa indd hahahaha😀 wanneer had jij u bloed laten trekken?

MOD

één jaar geleden

Reactie op charlzie

Idem.. nog altijd niets, dag 15. Blijkbaar worden alle resultaten van Maria ...
Staat er ook nog niks op Cozo? Ik moet de 18e gaan en hou mijn hart al vast met de feestdagen die er ook nog eens bijkomen 🙈

één jaar geleden

Wie neemt de nip test eigenlijk af? Doet je gynecoloog dat zelf of moet je daarvoor naar je huisarts? Hebben ze me niet gezegt, alleen papier meegekregen die ik volgende woensdag moet meenemen 😁

één jaar geleden

Reactie op Miss Kitty

Wie neemt de nip test eigenlijk af? Doet je gynecoloog dat zelf of moet je ...
Ik moet volgende week naar de vroedvrouw hiervoor. Maar iedereen die bloed kan trekken kan het uitvoeren, dus ik weet niet zo goed wie bij jou dat doet. Krijg jij via SMS of mail bevestigingen van je afspraak? Dan kan je daar zien bij wie je een afspraak hebt.

één jaar geleden

Reactie op PK26

Jaa indd hahahaha😀 wanneer had jij u bloed laten trekken?
De 24e november.. :-( en nog steeds niets. Echt heel zenuwslopend

één jaar geleden

Reactie op charlzie

Ik heb de mijne net binnen, mss moe jij ook eens kijken op je cozo😄

één jaar geleden

Heb ze donderdag via mail binnen gekregen, met en zonder geslacht. Op cozo en nexus stond maar één brief met uitslag en geslacht samen!

één jaar geleden

Hey, hier maandag nipt laten afnemen vandaag de resultaten op cozo. Kleine frummel doet het goed

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Heb ze donderdag via mail binnen gekregen, met en zonder geslacht. Op cozo ...
Hier geslacht en resultaat appart

één jaar geleden

Reactie op PK26

Ik heb de mijne net binnen, mss moe jij ook eens kijken op je cozo😄
Idd ook gisteren namiddag gekregen! 😍 eindelijk!!

één jaar geleden

Labo sint lucas gent = exact 1 week

één jaar geleden

Reactie op charlzie

Oooh zelfde verhaal hier.. maria Middelares, vandaag 12e kalenderdag 😭 laten afnemen op 29/11, hopelijk snel resultaat

één jaar geleden

Reactie op NDL

Staat er ook nog niks op Cozo? Ik moet de 18e gaan en hou mijn hart al vast ...
Hier net hetzelfde, zo gehoopt met kerst de uitslag te hebben, maar ook pas 18de nipt, dus hou mijn hart ook al vast….