19 Reacties

2 maanden geleden

Hey hey, ik heb een kleine 3 maand exclusief bv gegeven. De laatste tijd merkte ik dat mijn baby niet genoeg kreeg , veel wou drinken kort op elkaar en eigenlijk constant honger had. Vandaar dat ik nu besloten heb om bv en flesvoeding te combineren met de bedoeling om op termijn af te bouwen en enkel nog flesvoeding te geven. Ook merkte ik dat mijn baby’tje mijn borst te veel zocht als comfort en begon eraan te tutteren dat is ook een reden voor mij geweest om meer melk te geven vanuit een flesje. Ik merk daardoor nu veel meer structuur en hij is veel langer voldaan.

2 maanden geleden

Ik wil zeker tot 6 maand bv geven. Als het kan max tot ze 1 jaar is

MOD

2 maanden geleden

Ik hoop het minstens 1 jaar te kunnen geven ☺️

2 maanden geleden

Ik heb ook drie maanden gegeven, en ben dan stilaan beginnen afbouwen. Nu 4 maanden en af en toe nog wat gekolfde melk. Ze is heel goed met de flesjes, ze komt beter bij en nergens last van

2 maanden geleden

Ik wil ool graag die 6 maanden halen en dan verder zien :)

2 maanden geleden

Ik wil zeker tot aan 6 maanden, en eventueel tot ze 1 jaar oud is.

2 maanden geleden

Ik wil graag zo lang mogelijk, we zullen dus wel zien wanneer mijn ventje er genoeg van heeft, ondertussen al bijna 4 maanden! 🙏

2 maanden geleden

Ik wil ook tot 6 maand. Daarna moet ik werken en weet niet of ik het wil combineren

2 maanden geleden

Ik heb mijn dochter 2,5 jaar gevoed en gun mijn zoon hetzelfde dus ik ga weer voor min 2,5 jaar.

2 maanden geleden

Ik zou graag 6 maanden willen halen, daarna zie ik wel. Elke maand is ‘gewonnen’ in mijn ogen. Het gaat sinds een borstontsteking en opnieuw gaan werken wel moeilijker. Af en toe moeten we een poedermelkje geven. Je moet het echt wel willen om het te combineren met (voltijds) werken, ik vind het zwaar.

2 maanden geleden

Liefst tot 18 maanden of 2j 😊 ons dochtertje kreeg het 18m, dan was ik zwanger van ons 2de zoontje en die kreeg het 23m, dan was ik zwanger van ons 3e kindje. Hij krijgt het ook zolang ik melk heb en tot dat we (al dan niet) een 4e kindje willen.

2 maanden geleden

Ik geef nu 3 maanden. Ik zou eigenlijk tot november bv willen geven want daarna moet ik werken. Mijn man kan haar wel een fles geven maar bij mij pakt ze dit niet dus vandaar dat ik nog bv geef

2 maanden geleden

Hier zijn we ook 3 maanden ver, het gaat gelukkig goed. Ons doel is 2j zoals bij de zus. Maar niet kost wat het kost, we zullen zien waar het ons brengt. 🍀

2 maanden geleden

Hier ook eerste doel 6 maanden dus ben benieuwd hoe binnenkort de combinatie met werk gaat zijn. Hoop eigenlijk dat hij minstens sochtends en ‘s avonds bij mij kan drinken zolang hij melk nodig heeft ☺️

2 maanden geleden

Nu 4 maanden bezig en ik heb al hard moeten "strijden", daarom wil ik zeker nog niet opgeven. Ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden maar durf er geen termijn op te plakken want ik wil mezelf geen druk opleggen.

2 maanden geleden

3 maanden exclusief borstvoeding en nu al een maandje aan het afbouwen om terug te gaan werken en om af en toe wat tijd voor mezelf te hebben. Kolven lukte me niet...

2 maanden geleden

Ik wil minstens 6 maanden geven en dan zie ik wel. Ik zou s’morgends en of s’avonds nog een tijd de borst willen geven misschien tot 1 jaar ben nog niet zeker

2 maanden geleden

Wij zijn 4 maanden ver ondertussen. Gestart met de insteek ‘we zien wel’. Ons avontuur is al pittig geweest gezien hij prematuur geboren is en ik meteen moest kolven en hierdoor overproductie kreeg. Terwijl ik nu weer het gevoel heb dat ik een dipje heb ik mijn productie maar ook dat komt, hopelijk, weer goed. Ik denk nog niet aan stoppen en zou graag zo lang mogelijk bv geven.☺️

2 maanden geleden

Ik wil ook graag 6 maanden fulltime geven en daarna nog in de ochtend en avond zolang fijn is voor ons allebei. Nu 3 maanden bezig. Vind het soms wel echt heel pittig, zonder mijn koppig karakter had ik het wrs al opgegeven.