10 Reacties

één maand geleden

Misschien een gedragen shirt bij je kindje leggen. Zo ben je toch bij der.

één maand geleden

Drinkt ze 's ochtends en 's nachts ook nog? Hier ook geen fan van de fles. In de crèche drinkt ze ook vaak maar 30 ml en in de namiddag nog eens 60 ofzo.

één maand geleden

Hier ook een moeizame fles drinken. Hier drinkt ze gelukkig wel bij andere maar niet bij mij. Als ze echt al over stuur is ook niet bij mijn partner. Misschien melk door haar vaste voeding doen zodat ze toch haar melk binnen krijgt? Ik las ook dat je met lepeltjes aan de slag kan of gewoon een drink beker. Mocht het niet lukken zou ik kind en gezin echt even contacteren dat zij evt nog tips hebben. Sterkte!

één maand geleden

Hier ook, wij zijn overgestapt op een cup/bekertje. Dit is wel moeilijker om te geven maar daardoor drinkt hij tenminste wel 😊 Het is wel zo dat je het niet naar binnen mag "gieten". Je laat de melk tot aan de rand lopen en je baby likt de melk dan op. Mijn zoontje drinkt zo per keer 40-60ml. En na berekening zou hij 60ml binnen moeten krijgen, dus het werkt bij ons wel goed. Eventueel kun je ook een contact op nemen met LLL. Dit kan via inta, mail, wapp,.. je kunt via hun site kijken wie en hoe je contact kunt opnemen. Heeeel veeeel succes! Ik weet hoeveel stres het mee brengt als ze niet willen drinken als je werken bent! ❤️

één maand geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Hier ook, wij zijn overgestapt op een cup/bekertje. Dit is wel moeilijker o ...
Is dat bij jullie een succes? Ik had die camocup ook gekocht omdat Lexi niet van een fles dronk. Maar toen wij ermee begonnen oefenen was ze nog geen 3 maanden en ze snapte het echt niet. Ondertussen drinkt ze wel van een fles maar nog altijd heel weinig...

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Drinkt ze 's ochtends en 's nachts ook nog? Hier ook geen fan van de fles. ...
Ja ik zet nu mijn wekker om de 3h vanaf ik thuis ben om fles te geven of in de nacht aan te leggen. Ben bang dat ze zal uitdrogen en te weinig binnen zal krijgen

één maand geleden

Reactie op LunaVDS

Ja ik zet nu mijn wekker om de 3h vanaf ik thuis ben om fles te geven of in ...
Is even pittig, maar komt vast wel goed! Zo snel zullen ze niet uitdrogen. Zolang ze nog plast en bijkomt, niet te veel zorgen maken!

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Is dat bij jullie een succes? Ik had die camocup ook gekocht omdat Lexi nie ...
Hier snapte hij het meteen, heel raar maar dat hij geen oefening voor nodig. Maar het is wel geknoei geweest in het begin 🙈

één maand geleden

Reactie op LunaVDS

Ja ik zet nu mijn wekker om de 3h vanaf ik thuis ben om fles te geven of in ...
Kijk goed naar de plas luiers, als je 6 natte luiers hebt weet je dat je baby toch nog genoeg binnen krijgt en niet uitdroogt ❤️

één maand geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Hier snapte hij het meteen, heel raar maar dat hij geen oefening voor nodig ...
Denk dat Lexi gewoon heeeeel koppig is 🤣