12 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde max 45 minuten! Geen tips 😟 maar ik volg! 😃

2 maanden geleden

Laatste dagen hier ook.. denk ik nu eindelijk yes kan iets doen want valt alleen in slaap op mij leg je hem weg en geen 10min er achter is hij er🙄 mijn huis is een stort 🫣

2 maanden geleden

Geen tips, maar we zitten in hetzelfde schuitje. FOMO-baby die weigert te slapen, en op de uitzonderlijke momenten dat ze toch eens in slaap valt duurt het max 30 minuten 😅💀

2 maanden geleden

Wat je zou kunnen doen is vlak voor ze wakker wordt terug naar boven gaan en haar even wiegen met je hand zodat als ze wakker zou worden, ze weer in slaapt valt en dus een nieuwe slaapcyclus begint.

2 maanden geleden

Hier ook, als we geluk hebben slaapt hij soms eens langer met de dampkap op 🤪

2 maanden geleden

Hoe krijgen jullie in hemelsnaam dingen gedaan? Ik word er gek van, ik wil haar ook eens kunnen wegleggen voor een uur en iets nuttigs doen! Net de draagzak nog eens geprobeerd, drama alom.. Ik word er echt moedeloos van en vrees dat dit nooit beter gaat worden

2 maanden geleden

Hier ook een serieuze fomo-baby.. 🤦🏼‍♀️ doet ook bijna nooit dutjes overdag en als hij slaapt is het ook maar max 45min, de nachten zijn de laatste dagen ook rampzalig geworden, hij is elke 2u wakker, soms zelfs elk uur.. 🥴 ik word hier ook wat moedeloos van 😅

2 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Hoe krijgen jullie in hemelsnaam dingen gedaan? Ik word er gek van, ik wil ...
Als de baby thuis is, zo goed als niet, of vlug tussendoor wanneer hij eindelijk eens slaapt 😅 en bij mooi weer doet mijn partner een wandeling zodat ik op het gemak kan kuisen

2 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Ik doe alleen iets als hij wakker is, dan heb ik een uur de tijd om eens wat te doen. Voor de rest zit ik in de zetel met mijn telefoon in mijn hand. 🫠 Hoewel het er niet naar uitziet, wordt het echt wel beter. Ze zijn maar zo’n korte periode zo klein dus ik zou zeggen geniet ervan. Denk niet te veel aan alles wat nog moet gebeuren.

2 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Niet 😅 Ik geef haar aan iemand anders als ik echt eens iets wil doen. Of ik doe het echt 's morgensvroeg/'s nachts wanneer ze wel slaapt. 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op katrijn.

Hier ook, als we geluk hebben slaapt hij soms eens langer met de dampkap op ...
😆🤭

2 maanden geleden

Is eigenlijk normaal. Babys hebben een slaapcyclus van 45 minuten, met na 30 minuten uit hun vaste slaap komen. Ze moeten iedere keer opnieuw dan in slaapvallen. Ik dacht daarom s ook bij elk lawaai als gekreun dat hij wakker werd en begon ik hem eigenlijk ongewild echt wakker te maken. Je zou ze eigenlijk moeten zelf terug laten in slaap vallen. Pas als ze echt echt wakker zijn, zullen ze lawaai genoeg maken of ogen openen