12 Reacties
2 maanden geleden
Laatste dagen hier ook.. denk ik nu eindelijk yes kan iets doen want valt alleen in slaap op mij leg je hem weg en geen 10min er achter is hij er🙄 mijn huis is een stort 🫣
2 maanden geleden
Reactie op sop11_9
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam dingen gedaan? Ik word er gek van, ik wil ...
Als de baby thuis is, zo goed als niet, of vlug tussendoor wanneer hij eindelijk eens slaapt 😅 en bij mooi weer doet mijn partner een wandeling zodat ik op het gemak kan kuisen
2 maanden geleden
Reactie op sop11_9
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam dingen gedaan? Ik word er gek van, ik wil ...
Ik doe alleen iets als hij wakker is, dan heb ik een uur de tijd om eens wat te doen. Voor de rest zit ik in de zetel met mijn telefoon in mijn hand. 🫠
Hoewel het er niet naar uitziet, wordt het echt wel beter. Ze zijn maar zo’n korte periode zo klein dus ik zou zeggen geniet ervan. Denk niet te veel aan alles wat nog moet gebeuren.
2 maanden geleden
Is eigenlijk normaal. Babys hebben een slaapcyclus van 45 minuten, met na 30 minuten uit hun vaste slaap komen. Ze moeten iedere keer opnieuw dan in slaapvallen. Ik dacht daarom s ook bij elk lawaai als gekreun dat hij wakker werd en begon ik hem eigenlijk ongewild echt wakker te maken. Je zou ze eigenlijk moeten zelf terug laten in slaap vallen. Pas als ze echt echt wakker zijn, zullen ze lawaai genoeg maken of ogen openen