13 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb er ook al enkele dagen last van, ook 37+3 en volgende week keizersnede ingepland wegens stuit. Gisteren nog bij de gynaecoloog geweest maar zij zei dat het nog geen weeën zijn. Natuurlijk kan je best even aan de monitor gaan liggen in het ziekenhuis als je twijfelt!

5 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik heb er ook al enkele dagen last van, ook 37+3 en volgende week keizersne ...
Wij zitten in hetzelfde schuitje dus 😁 het is wel pittig, doet pijn! We gaan het nog even aanzien 🙃

5 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Wij zitten in hetzelfde schuitje dus 😁 het is wel pittig, doet pijn! We ga ...
Ja inderdaad, ik slaap er bijna niet meer van en ben ook constant misselijk dus ik ben heel blij dat het aftellen echt begonnen is 😅 Veel succes gewenst volgende week!

5 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ja inderdaad, ik slaap er bijna niet meer van en ben ook constant misselijk ...
Jij ook!! Komt helemaal goed!

5 maanden geleden

Trekken de contracties ook door naar je rug? Ik zou voor de zekerheid vragen om aan de monitor te gaan. Succes

5 maanden geleden

Reactie op natasjazulam

Trekken de contracties ook door naar je rug? Ik zou voor de zekerheid vrage ...
Heb het gevoel van wel. Ik vind dat zo moeilijk te beschrijven 😆 voorlopig is het weer even door dus ik ga het nog eventjes aanzien. Bedankt!

5 maanden geleden

Oh 2 dames hier op 37+3, ik ook! 😁 Zou toch ook eens bellen als ik jou was, gewoon door je geplande keizersnede. Succes! 🍀

5 maanden geleden

Reactie op MarieT

Oh 2 dames hier op 37+3, ik ook! 😁 Zou toch ook eens bellen als ik jou was ...
Voor de moment is de storm gaan liggen 😆 ik bel direct als het terugkomt. We zijn er bijna, dames!

5 maanden geleden

Bij een echte wee kon ik niet meer praten, of alleen “aw aw” zeggen, dat was mijn referentie 😅

5 maanden geleden

Reactie op katrijn.

Bij een echte wee kon ik niet meer praten, of alleen “aw aw” zeggen, dat wa ...
Haha oké dan zal het hier nog wel meevallen 😆😆

5 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik heb er ook al enkele dagen last van, ook 37+3 en volgende week keizersne ...
Hier ook een stuitligging en geplande keizersnede komt toch wel af en toe eens voor als ik dat hier zo lees ik vraag me soms af waarom ze niet wil draaien baby ligt al 8 maanden in zelfde positie helemaal dubbel met voetjes aan hoofd misschien lukt het draaien niet daardoor 🤭. Ik voel wel letterlijk nog niets behalve misselijkheid. Mag volgende week eens aan de monitor spannend !

5 maanden geleden

Reactie op lexa1994

Hier ook een stuitligging en geplande keizersnede komt toch wel af en toe ...
Hier ook dubbel geplooid en voetjes tegen z'n neus 😅

5 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook dubbel geplooid en voetjes tegen z'n neus 😅
Succes alvast volgende week ! 😁