Goeiemorgen. Sinds ik ben opgestaan heb ik erge buikkrampen. Ik weet nu niet of het weeën zijn of harde buiken. Het doet wel wat pijn. Kunnen weeën zo opeens opkomen? Ik ben nu 37w3d zwanger en geplande ks is volgende vrijdag wegens stuitligging. Bedankt alvast 😊
Ik heb er ook al enkele dagen last van, ook 37+3 en volgende week keizersnede ingepland wegens stuit. Gisteren nog bij de gynaecoloog geweest maar zij zei dat het nog geen weeën zijn. Natuurlijk kan je best even aan de monitor gaan liggen in het ziekenhuis als je twijfelt!
Wij zitten in hetzelfde schuitje dus 😁 het is wel pittig, doet pijn! We ga ...
Ja inderdaad, ik slaap er bijna niet meer van en ben ook constant misselijk dus ik ben heel blij dat het aftellen echt begonnen is 😅
Veel succes gewenst volgende week!
Ik heb er ook al enkele dagen last van, ook 37+3 en volgende week keizersne ...
Hier ook een stuitligging en geplande keizersnede komt toch wel af en toe eens voor als ik dat hier zo lees ik vraag me soms af waarom ze niet wil draaien baby ligt al 8 maanden in zelfde positie helemaal dubbel met voetjes aan hoofd misschien lukt het draaien niet daardoor 🤭. Ik voel wel letterlijk nog niets behalve misselijkheid. Mag volgende week eens aan de monitor spannend !