43 Reacties
één maand geleden
Ik had een mooie volle bos haren tot halverwege mijn rug, sinds een dikke 2 maand heb ik extreem verlies met als kers op de taart een knoop die ik niet meer ontward kreeg. De schaar erin dan maar.. lengte is nu net lang genoeg voor een staartje maar veel haar zit daar niet meer in 😭
één maand geleden
Ik heb nu ook veel haarverlies 3 maanden postpartum…
Heeft iemand een wonderformule gevonden om het tegen te houden? 🤩
één maand geleden
Reactie op mamawens2024
Ik heb nu ook veel haarverlies 3 maanden postpartum…
Heeft iemand een wond ...
Bij mij is het aanzienlijk minder geworden sinds ik naar de kapper ben geweest! Zag in het andere haarverlies topic meer dames die dit hebben ervaren. En ik slik dr ook vitamines bij
één maand geleden
Reactie op Biatha
Hier ook veel haaruitval je kan op sommige plaatsen mijn schedel zien. Ik v ...
Jaa saddd.. ik heb nu ook zichtbare plekken 😞 ik las toevallig vandaag dit artikel. Er is dus hoop dat we onze haardos weer terugkrijgen👍🏼
https://www.24baby.be/geboorte/herstel-na-bevalling/haaruitval-na-zwangerschap/
één maand geleden
Reactie op Thatiana
Foto!
Is dit nog een normale hoeveelheid? Voor zwangerschap had ik de hel ...
Ja, hier tot het dubbele toe. En tijdens het kammen komen er echt gewoon hele plukken mee. Is serieus verschieten…
één maand geleden
Reactie op ellie-v
Als ik mijn haar borstel tijdens het douchen heb ik ook zoveel!
Dit is zonder borstelen. Met nat maken en uitspoelen van mijn haar. Na de douche geborsteld, kam ook nog is vol. En dan denkte da het ophoud? Nee hoor plaknen er nog aan mij en men
Kleren. 🥺🫣 hopelijk houd het op
16 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Ik heb dit ook, en dan na de douche minstens nog eens zoveel wanneer ik m'n ...
Blijkt dat ik dus een te snel werkende schildklier heb. Had bloed laten nemen en vitamines laten controleren. En dan is dat eruit gekomen. Men waardes zijn nu terug aan het dalen wat zeer goed is met de nieuwe zwangerschap. Wat schildklieren problemen en zwangerschap zijn geen vriendjes