43 Reacties

één maand geleden

(Nog) geen kale plekken maar wel hele knopen met haar dat eruit komen en Yuna (mijn dochter) helpt goed🙈

één maand geleden

Reactie op MarieT

Hier valt dat precies nog mee (gelukkig want heb van nature dun haar), maar ...
Ik geef bv en heb sinds 3 maanden postpartum echt veel haaruitval, het komt er echt met plukken uit bij wijze van spreken, ik ben nu 4 maanden pp

één maand geleden

Ik had een mooie volle bos haren tot halverwege mijn rug, sinds een dikke 2 maand heb ik extreem verlies met als kers op de taart een knoop die ik niet meer ontward kreeg. De schaar erin dan maar.. lengte is nu net lang genoeg voor een staartje maar veel haar zit daar niet meer in 😭

één maand geleden

Nog geen kale plekken maar veel haaruitval.. 😞

één maand geleden

Ik heb nu ook veel haarverlies 3 maanden postpartum… Heeft iemand een wonderformule gevonden om het tegen te houden? 🤩

één maand geleden

Reactie op mamawens2024

Ik heb nu ook veel haarverlies 3 maanden postpartum… Heeft iemand een wond ...
Bij mij is het aanzienlijk minder geworden sinds ik naar de kapper ben geweest! Zag in het andere haarverlies topic meer dames die dit hebben ervaren. En ik slik dr ook vitamines bij

één maand geleden

Hier ook veel haaruitval je kan op sommige plaatsen mijn schedel zien. Ik vindt overal in huis haren van mij terug. En grijs da ik aan het worden ben ! 🙈

één maand geleden

Reactie op Biatha

Hier ook veel haaruitval je kan op sommige plaatsen mijn schedel zien. Ik v ...
Jaa saddd.. ik heb nu ook zichtbare plekken 😞 ik las toevallig vandaag dit artikel. Er is dus hoop dat we onze haardos weer terugkrijgen👍🏼 https://www.24baby.be/geboorte/herstel-na-bevalling/haaruitval-na-zwangerschap/

één maand geleden

Foto! Is dit nog een normale hoeveelheid? Voor zwangerschap had ik de helft verlies. Dit is tijdens de douche uitgevallen. Kwam er met plukken uit. Beginnen janken toen

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Foto! Is dit nog een normale hoeveelheid? Voor zwangerschap had ik de hel ...
Zoveel had ik ook helaas. En daarna nog een borstel vol 🥹🥹 veel sterkte daar het wordt beter 🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Reactie op elisero

Zoveel had ik ook helaas. En daarna nog een borstel vol 🥹🥹 veel sterkte d ...
Idd een borstel vol. Het houd niet op😅 ik hoop echt dat het beter wordt. Gelukkig wordt ik er bepaald niet van nu.

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Ja, hier tot het dubbele toe. En tijdens het kammen komen er echt gewoon hele plukken mee. Is serieus verschieten…

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Ja, hier tot het dubbele toe. En tijdens het kammen komen er echt gewoon he ...
Echt triestig

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Als ik mijn haar borstel tijdens het douchen heb ik ook zoveel!

één maand geleden

Reactie op ellie-v

Als ik mijn haar borstel tijdens het douchen heb ik ook zoveel!
Dit is zonder borstelen. Met nat maken en uitspoelen van mijn haar. Na de douche geborsteld, kam ook nog is vol. En dan denkte da het ophoud? Nee hoor plaknen er nog aan mij en men Kleren. 🥺🫣 hopelijk houd het op

16 dagen geleden

Reactie op Tanya1998

Oke misschien klinkt 'kale plekken' iets te dramatisch. Maar dit is wat ik ...
Ik begin dit nu ook te krijgen 🙈

16 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik heb dit ook, en dan na de douche minstens nog eens zoveel wanneer ik m'n haar nog eens kam 🙃

16 dagen geleden

Heb er ook al een hele tijd erge last van. In het begin maakte ik me geen zorgen maar het blijft maar duren en het is echt veel 😅

16 dagen geleden

Reactie op Steffi123

Heb er ook al een hele tijd erge last van. In het begin maakte ik me geen z ...
Idem. In het begin dacht ik: oh, dit had ik vroeger ook al. Niets ernstigs, gaat wel weg. Maar het wordt alleen maar erger en nu word ik dus nog kaal ook 🤣

16 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Ik heb dit ook, en dan na de douche minstens nog eens zoveel wanneer ik m'n ...
Blijkt dat ik dus een te snel werkende schildklier heb. Had bloed laten nemen en vitamines laten controleren. En dan is dat eruit gekomen. Men waardes zijn nu terug aan het dalen wat zeer goed is met de nieuwe zwangerschap. Wat schildklieren problemen en zwangerschap zijn geen vriendjes