Hier begint mijn haar net uit te vallen dus nog geen kale plekken maar aan dit tempo gaat dat niet zo lang duren, en Maurice helpt goed mee met zijn grijpgrage handjes 😅
Kale plekken (nog🤞🏼) niet. Maar sinds een week, haal het douche putteke 3-4x leeg van men haar. Mijn zetel en bed moet ik ook altijd ontharen en uit de handjes van dochter moet k ze ook halen, ze begint aan de haren Te trekken
Nog geen kale plekken gelukkig, maar ik heb altijd vol dik haar gehad ... nu weinig haar, dat wel. Ik merk wel dat sinds mn kappersbezoekje het wel minder is!
Hier valt dat precies nog mee (gelukkig want heb van nature dun haar), maar ik vroeg me af of dat mss later begint als je borstvoeding geeft? (hormonen)
Mama's hier die BV geven en wel al veel haarverlies hebben?
Hier valt dat precies nog mee (gelukkig want heb van nature dun haar), maar ...
Ik geef borstvoeding, zoontje is nu 4,5 maanden en sinds hij 3 maanden was heb ik veel last van haarverlies. Het is al wel beter sinds ik naar de kapper ging!
Geen bv en haaruitval is begonnen rond 3,5 maand na de geboorte. Valt met pakken uit nu, maar ik heb heel veel haar gelukkig. Er ligt telkens een halve pruik in het doucheputje. Tijdens de zwangerschap verloor ik wel effectief veel minder haar dus één inhaalmanoeuvre zeker? 🥴🥴
Kale plekken heb ik ook niet maar hoor wel dat meerdere hier last van hebben.
Deze keer is het rond 3 maanden begonnen, bij mijn dochter kwam dat pas rond de 6 maanden.
Ik had sowieso al niet het dikste haar. Was blij dat mijn haar eindelijk eens wat dikker was en minder uitviel. Maar helaas. Nu 3 maanden na bevalling, vindt ik overal in huis haren van mij terug, mijn borstel hangt vol na het kammen en ja heb vooraan een plek die redelijk dun staat op mijn hooft en heb redelijk veel grijze haren bijgekregen. Denk dat ik het een van dees toch eens moet gaan laten verven.
Ik geef borstvoeding, zoontje is nu 4,5 maanden en sinds hij 3 maanden was ...
Hier hetzelfde, ook begonnen rond 3 maanden. Heb heel dik haar en veel maar amaai komt heel veel vanaf na het douchen vooral! Vanvoor merkte ik wel dat ik zo wat kalere plekken heb, zie het als ik een staart draag….