43 Reacties

MOD

één maand geleden

Hier begint mijn haar net uit te vallen dus nog geen kale plekken maar aan dit tempo gaat dat niet zo lang duren, en Maurice helpt goed mee met zijn grijpgrage handjes 😅

één maand geleden

Kale plekken (nog🤞🏼) niet. Maar sinds een week, haal het douche putteke 3-4x leeg van men haar. Mijn zetel en bed moet ik ook altijd ontharen en uit de handjes van dochter moet k ze ook halen, ze begint aan de haren Te trekken

één maand geleden

Nog geen kale plekken gelukkig, maar ik heb altijd vol dik haar gehad ... nu weinig haar, dat wel. Ik merk wel dat sinds mn kappersbezoekje het wel minder is!

één maand geleden

Hier valt dat precies nog mee (gelukkig want heb van nature dun haar), maar ik vroeg me af of dat mss later begint als je borstvoeding geeft? (hormonen) Mama's hier die BV geven en wel al veel haarverlies hebben?

MOD

één maand geleden

Reactie op MarieT

Hier valt dat precies nog mee (gelukkig want heb van nature dun haar), maar ...
Ik heb ook gehoord dat het later begint, hier is het enkele dagen geleden gestart

één maand geleden

Reactie op MarieT

Nog niet gehoord, maar ik geef al bijna 4 maand full time borst en ik heb sinds een week ofz gigantisch veel haarverlies.

één maand geleden

Reactie op MarieT

Ik geef borstvoeding, zoontje is nu 4,5 maanden en sinds hij 3 maanden was heb ik veel last van haarverlies. Het is al wel beter sinds ik naar de kapper ging!

één maand geleden

Zal eens naar de kapper gaan dus 🙈

één maand geleden

Een week geleden was het bij mij op zn hoogtepunt. 3 maanden geleden bevallen en geef ook fulltime borstvoeding

één maand geleden

Geen bv en haaruitval is begonnen rond 3,5 maand na de geboorte. Valt met pakken uit nu, maar ik heb heel veel haar gelukkig. Er ligt telkens een halve pruik in het doucheputje. Tijdens de zwangerschap verloor ik wel effectief veel minder haar dus één inhaalmanoeuvre zeker? 🥴🥴

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Geen bv en haaruitval is begonnen rond 3,5 maand na de geboorte. Valt met p ...
Ik had inderdaad ook veel dikker haar tijdens de zwangerschap...

één maand geleden

Geen kale plekken gelukkig. Heb wel veel en dik haar dus valt zo al niet op dat het met plukken eruit valt 🥵

één maand geleden

Hmm zal me al maar mentaal voorbereiden dus 🙈 hier nu 3,5m dus zal dan wrs binnenkort wel komen

één maand geleden

Kale plekken heb ik ook niet maar hoor wel dat meerdere hier last van hebben. Deze keer is het rond 3 maanden begonnen, bij mijn dochter kwam dat pas rond de 6 maanden.

één maand geleden

Mijn hoogtepunt is gepasseerd. Verlies nog haar, maar de plukken zijn al minder… Voorlopig nog geen kale plekken gespot 🙈

één maand geleden

Oke misschien klinkt 'kale plekken' iets te dramatisch. Maar dit is wat ik bedoel... Zoals je ziet komen de babyhaartjes wel al ondertussen 🙈

één maand geleden

Reactie op Tanya1998

Oke misschien klinkt 'kale plekken' iets te dramatisch. Maar dit is wat ik ...
Maar ik heb dit aan de andere kant dus ook 🥲

één maand geleden

Ik had sowieso al niet het dikste haar. Was blij dat mijn haar eindelijk eens wat dikker was en minder uitviel. Maar helaas. Nu 3 maanden na bevalling, vindt ik overal in huis haren van mij terug, mijn borstel hangt vol na het kammen en ja heb vooraan een plek die redelijk dun staat op mijn hooft en heb redelijk veel grijze haren bijgekregen. Denk dat ik het een van dees toch eens moet gaan laten verven.

één maand geleden

Reactie op Tinee

Ik geef borstvoeding, zoontje is nu 4,5 maanden en sinds hij 3 maanden was ...
Hier hetzelfde, ook begonnen rond 3 maanden. Heb heel dik haar en veel maar amaai komt heel veel vanaf na het douchen vooral! Vanvoor merkte ik wel dat ik zo wat kalere plekken heb, zie het als ik een staart draag….

één maand geleden

Reactie op ems1996

Hier hetzelfde, ook begonnen rond 3 maanden. Heb heel dik haar en veel maar ...
Zoals ik dus... hopelijk komt dat weer goed 🙈