27 Reacties
één maand geleden
Hier ook erg, die plukken zijn iets te groot om je er niets van aan te trekken. M’n dochter heeft ook bijna elke keer een haar van mij in haar handen. Ik wist eigenlijk niet eens dat er een remedie was. Of maken ze ons iets wijs met al die producten of vitaminen? Ik gebruik een spray met rozemarijn 's avonds en 's morgens om in te masseren, maar dat is het enigste.
één maand geleden
Ik vrees dat je het gaat moeten ondergaan. Mijn nicht had kale plukken maar dat haar groeide na een tijdje weer terug. Zij is kapster dus mocht er iets zijn dat echt werkt had ze het wel gebruikt denk ik. Ikzelf heb heel dik haar waardoor je het niet echt ziet dat ik haar verlies.
één maand geleden
Hier is het ook een stuk beter door naar de kapper te gaan. En ik neem sinds kleine 3w bears with benefits hair met biotine. Er komt nog haar mee, maar t is weer in normalere porties 😊
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Ik heb krullend haar, dus heb al heel mijn leven haaruitval, waardoor het m ...
Haha idem. Was door de zwangerschap wel vergeten hoe vervelend het is om overal een spoor van haar achter te laten.
MOD
één maand geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Haha idem. Was door de zwangerschap wel vergeten hoe vervelend het is om ov ...
Och, wij zijn in juni in onze nieuwbouw komen wonen en wij hebben hier een witte trap. 🙃🙃 Dat hebben wij ons al serieus beklaagd! Je kan die stofzuigen en 2h later hangt die al terug vol haar 😭
één maand geleden
Reactie op Steffi123
Mijn putje van de douche beklaagd het zich ook... Hele tijd verstopt door m ...
Mijn partner was vanmorgen ook aan het klagen dat de douche overstroomde. 😂
Ik probeer zo veel mogelijk losse haren tegen de muur te plakken zodat ik na het douche die gewoon in de vuilbak kan gooien maar blijkbaar spoelen er toch nog veel mee weg. 🙈
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Och, wij zijn in juni in onze nieuwbouw komen wonen en wij hebben hier een ...
Je zegt daar zoiets, wij beginnen binnekort aan een totaalrenovatie. Best een vloer kopen in de kleur van mijn haar 🤪😂🥴. Ik vind grijze vloeren nu wel mooier of zo van die parkettegels. Zou da gaan met blond haar 😂.