11 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Steffi123
Ik steek mijn gewoon op met een speld, gaat tot nu toe goed 😅
Haha ja ik word wakker en dan heel de tijd in de weer met hem en dan ergens een rekker of speld zoeken maar dan weer uitdoen om tijdens de dag nog eens te douchen en zo te laten drogen... En dan weer niet weten waar je de speld gelegd hebt haha. Tis hier niet met schoonste coupe dat ik rond loop.
3 maanden geleden
Ikheb het onderste deel van mijn haren dreadlocks en de rest lange haren. Mijn dreadlocks vind mijn 10 weken oud zoontje echt geweldig en mijn gewone haren dat blijft overal aan hem plakken🙈
Maar ik knip ze niet af, vind het te mooi 😊
MOD
3 maanden geleden
Ik ben voor de bevalling naar de kapper geweest. Heb normaal ook lang haar tot ongeveer halverwege mijn rug, en heb het laten kortknippen tot net boven mijn schouders. Voor mij scheelt het een hoop werk met wassen aangezien ik nu geen conditioner meer nodig heb 🤭 En het is ook nog lang genoeg om in een staart/dot/speld te steken. Bovendien ook wel aangenaam met de warmte. Maar zelfs met kort haar heeft mijn dochter het nog vaak te pakken. Denk dat je echt al voor een broske moet gaan als je die grijpgrage handjes wil vermijden 😂
3 maanden geleden
Sinds ik in een kinderopvang ben gaan werken, heb ik ook heel snel mijn lange haren ingeruild voor een kapsel tot op de schouders. Zoals Margo zegt: de kindjes grijpen mijn haren nog steeds vast, je moet idd heel kort gaan om dat te vermijden, maar het scheelt wel, het is veel minder gedoe met kids als je haren wat korter zijn of als je ze altijd vaststeekt.
Go for it zou ik zeggen! Als je er niet blij mee bent, laat je het gewoon weer groeien.
3 maanden geleden
Ik knipte mijn haar tot schouderlengte bij mijn eerste maar had hier wel ‘spijt’ van.
Voor mij zat hier meer werk in om goed te leggen en was minder makkelijk vast te doen.
Of het nu zo ‘kort’ is of lang, die kleine grijpgrage handjes komen er op een gegeven moment toch aan.
Ik vond het dus niet waard en doe het deze keer niet. Mijn haar is nu vrijwel altijd vast thuis.
3 maanden geleden
Ik heb een carré laten knippen 1 week na de bevalling! Alles er af😅 is handig geen gedoe en tegen volgende zomer terug gezond lang!