7 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben Fons als uitbetaler. Dit is de officiële instantie van de Vlaamse overheid. Zeer handig om alles online te regelen

10 maanden geleden

Ja kan dat ook gewoon bij de mutaliteiten aanvragen alsinds toch bij de cm. Het bedrag blijft toch hetzelfde, bij welke instantie in vlaanderen je het aanvraagt. Geloof dat als je in het brusselse of walonië woont er toch een verschilletje opzit.

10 maanden geleden

Myfamily Het bedrag dat je krijgt is overal hetzelfde, dus daar moet je alvast niet naar kijken. 😊

10 maanden geleden

Parentia

10 maanden geleden

CM verwees naar KidsLife (en anderen maar die eerst, incl link), dus daar heb ik het aangevraagd, maar ik vind het ook bizar dat je daar meerdere instanties voor hebt... Ik heb gewoon dus niet vergeleken en random één gekozen. 😅

10 maanden geleden

Wij infino waarschijnlijk. Want had paar maanden geleden een vraag over iets en stuurde super snel terug! Dus dan had ze al gewonnen 🤣 En ja op zich allemaal zelfde er zijn er gewoon meer want als maar 1 instantie dat moet doen dan is dat te veel voor 1 instantie. Denk dat dat de reden is.

10 maanden geleden

Reactie op NeleVR

Wij infino waarschijnlijk. Want had paar maanden geleden een vraag over iet ...
Volgens het internet: De bedragen van het Groeipakket verschillen niet per uitbetaler, maar de dienstverlening kan verschillen. Onder meer qua persoonlijk advies en klantenbenadering, bereikbaarheid (zowel fysiek/lokaal als digitaal), communicatiekanalen (chat, Facebook …), expertise (bv. internationale wetgeving) ...