24 Reacties
Nieuwste boven Ik ben zaterdag 9 weken zwanger en ben ongeveer 1 kilo bijgekomen
Ik ben nu 11 weken en ongeveer 4 kg afgevallen. Ik had altijd zoveel moeite met afvallen en nu gaat het precies als niks...
Hier ook 9w2d maar nog niet bijgekomen. Is ook de bedoeling want heb al een beetje overgewicht.. 😒
Op 9 weken zwangerschap niks. Nu 12 weken en ben ik 2 kilo bijgekomen.
Ik nu op bijna 11 weken al 5kg 😔
Bedankt voor al jullie snelle reacties! Iedereen is een beetje verschillend zie ik maar tis allemaal met een heel mooi doel! Ons boeleke 💛
12 weken en niks bijgekomen
Ik ben nu op 10 weken en ben ongeveer 500 gram bijgekomen (dit wel pas de voorbije week, de eerste 9 weken ben ik op gewicht gebleven)
Net mijn gewicht genomen dacht dat ik bijgekomen was maar ik ben 1kg afgevallen. Niet wat ik had verwacht. Nu ik snoep wel veel minder sinds ik zwanger ben. Heb geen suikercreavings meer, wat ik raar vond, dus misschien kan het wel. Ben nu 9 weken zwanger.
Ik ben nu 11 weken , was eerst 3kg erbij maar nu terug 1,5 kg eraf dus ik ben 1,5 bij in totaal op 11 weken
Ik ben vandaag 9 weken en 900 gram bijgekomen
500gr bijgekomen zit nu op 10+3w
Ik ben 12weken en ben 450gram aangekomen.
Ik ben 12 weken en 2kg bijgekomen.. 🫣
Ik ben 11 weken en 3 dagen en ben ongeveer 1kg half aangekomen
10 weken, gewicht is zo goed als hetzelfde gebleven. Dit topic maakt echt weer duidelijk dat elke zwangerschap uniek is ❤️
Ben nu 15 weken ver en 500gr bijgekomen
Ik ben nu 11 weken en 4 dagen en ben 1 kg bijgekomen
13 weken zwanger en 1 kilo afgevallen, dit kwam we omdat het eerste trimester niet bepaald voor veel eetlust heeft gezorgd 🙃
12 weken 7kg afgevallen 🙈😅