24 Reacties

één jaar geleden

Ik ben zaterdag 9 weken zwanger en ben ongeveer 1 kilo bijgekomen

één jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en ongeveer 4 kg afgevallen. Ik had altijd zoveel moeite met afvallen en nu gaat het precies als niks...

één jaar geleden

Hier ook 9w2d maar nog niet bijgekomen. Is ook de bedoeling want heb al een beetje overgewicht.. 😒

één jaar geleden

Op 9 weken zwangerschap niks. Nu 12 weken en ben ik 2 kilo bijgekomen.

één jaar geleden

Ik nu op bijna 11 weken al 5kg 😔

één jaar geleden

Bedankt voor al jullie snelle reacties! Iedereen is een beetje verschillend zie ik maar tis allemaal met een heel mooi doel! Ons boeleke 💛

één jaar geleden

12 weken en niks bijgekomen

MOD

één jaar geleden

Ik ben nu op 10 weken en ben ongeveer 500 gram bijgekomen (dit wel pas de voorbije week, de eerste 9 weken ben ik op gewicht gebleven)

één jaar geleden

Net mijn gewicht genomen dacht dat ik bijgekomen was maar ik ben 1kg afgevallen. Niet wat ik had verwacht. Nu ik snoep wel veel minder sinds ik zwanger ben. Heb geen suikercreavings meer, wat ik raar vond, dus misschien kan het wel. Ben nu 9 weken zwanger.

één jaar geleden

Ik ben nu 11 weken , was eerst 3kg erbij maar nu terug 1,5 kg eraf dus ik ben 1,5 bij in totaal op 11 weken

één jaar geleden

Ik ben vandaag 9 weken en 900 gram bijgekomen

één jaar geleden

500gr bijgekomen zit nu op 10+3w

één jaar geleden

Ik ben 12weken en ben 450gram aangekomen.

één jaar geleden

Ik ben 12 weken en 2kg bijgekomen.. 🫣

één jaar geleden

Ik ben 11 weken en 3 dagen en ben ongeveer 1kg half aangekomen

één jaar geleden

10 weken, gewicht is zo goed als hetzelfde gebleven. Dit topic maakt echt weer duidelijk dat elke zwangerschap uniek is ❤️

één jaar geleden

Ben nu 15 weken ver en 500gr bijgekomen

één jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en 4 dagen en ben 1 kg bijgekomen

één jaar geleden

13 weken zwanger en 1 kilo afgevallen, dit kwam we omdat het eerste trimester niet bepaald voor veel eetlust heeft gezorgd 🙃

één jaar geleden

12 weken 7kg afgevallen 🙈😅