96 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op jvnhf
Wat zegt jullie gynaecoloog ervan? Ik moet oppassen met snelle suikers nu… ...
De eerste 10 kg was erbij gevlogen van mij. Toen heeft hij wel gewaarschuwd... de keer erna was er 800g bij en toen zei hij als ik op dit tempo verder deed dat het wel oke was. Toen woog ik 69,8 kg. Dus normaal zou ik de volgende keer ( 26 feb om en rond de 73kg mogen wegen. Maar zit nu al op 75,6 kg
Dubbele is dus bijgekomen. Ik let inderdaad ook heel hard op, ik track mijn voeding ook elke dag. Ik heb 1 cheatsnack per dag om het toch draagbaar te maken 😅 Geen idee wat ik meer kan doen... ik ga min 3x/week met de fiets werken. Zal maar beginnen zwemmen ook zeker 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Wat zegt jouw gynae verder erover?
Verder niets. Enkel dat meer dan 20 kilo in totaal bijkomen , dat ze dat niet graag zien. Zoals een fanta best laten omdat daar snelle suikers in zitten. Maar dat drink ik zelden. Ik eet gezond, drink veel water maar de kilo’s komen er gwn bij
8 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Demotiverend hé 🥲 ik hou mij vast aan het feit dat ze zeggen dat je snel v ...
Ja vooral omdatk ervoor redelijk was afgevallen. Ik zit nu weer op men gewicht voor ik afgevallen was. En het idee dat het enkel meer nog gaat worden werkt niet motiverend. Ik vind mezelf echt lelijk op het moment , niet goed voor het zelfbeeld
8 maanden geleden
Reactie op jvnhf
Ja vooral omdatk ervoor redelijk was afgevallen. Ik zit nu weer op men gewi ...
Zelfde hier. Ik had gehoopt te eindigen op mijn gewicht voor ik vermagerd was, but nooo. Zit er al boven 😅 Had het er in het begin zeer moeilijk mee... Sinds ik hem voel, heb ik mij er al beter kunnen bij neerleggen. Vrees dat we er niet veel aan kunnen veranderen zolang we gezond eten. Komt goed!
8 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Dit is niet standaard zo… 🙈 De ene valt direct vlot af en het andere lichaam houdt liever wat reserve bij omdat het aanmaken van melk ook best intensief is voor je lichaam.
Over het algemeen heb je ook echt veel dorst en honger dan. 🙈 Kwestie van een beetje gezonde snacks te eten tussendoor. Daar kan uw partner ook al bij helpen se, fruitsalades makes. 😉
8 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Bij mijn vorige zwangerschap waren de kilo's er inderdaad zo weer af door de borstvoeding. Dat was een combinatie van hoe pittig het was en zelf zo bezig met de baby dat ik vergat te eten. 🫣 Ben nu al evenveel bijgekomen als toen in totaal dus ik hoop dat het nu "stopt". Ik heb wel echt extreme hongerbuien gehad en dat lijkt nu beter. 🤞
8 maanden geleden
Hier een beetje het omgekeerde. De eerste maanden een goede 5kg afgevallen, daarna uiteindelijk dan 5kg bij tov startgewicht om nu weeral 3 kg kwijt te zijn sinds zwangerschapsdiabetes. Vorige keer kreeg ik al te horen dat ik weinig bij was… ik ben benieuwd, maandag naar de gynaecoloog… ik hoop maar dat kleintje genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt 😣
8 maanden geleden
Reactie op Justine Dec2
Hier een beetje het omgekeerde. De eerste maanden een goede 5kg afgevallen, ...
Ben nu 6 dagen bezig met het dieet en ben ook al bijna 1kg kwijt. Maar ik voel hem wel goed dus we gaan er van uit dat alles oke is 🤷♀️ ik heb wel genoeg vetreserves 😂