6 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb dit links, al eens gezegd aan de gyneacoloog en zij zei dat dit kwam doordat ze met haar voeten die kant oplag waardoor de druk daar hoog is, heel vervelend gevoel, het lijkt me ook erger te worden als ik voorovergebogen zit 🤷🏼♀️
MOD
6 maanden geleden
Herkenbaar! Onze meid zit hoog en stampt constant op die plek, dus dat stukje huid voelt heel beurs aan (alsof er een blauwe plek langs de binnenkant zit).
Om het nog beter te maken had ik door het warme weer van de voorbije dagen en dus veel te zweten, ook nog eens schuurplekken onder mijn borsten 🫠 Daar heb ik een paar keer verkoelende gel met Aloë Vera opgesmeerd en dat was gelukkig na een dag of 2 wel weer weg.
Ik probeer gewoon mijn buik en de gevoelige plekken goed in te smeren om het wat soepel te houden. Denk dat we er verder niet veel aan kunnen doen, buiten hopen dat de baby binnenkort wat indaalt 🙈
6 maanden geleden
Ik had dit in het midden. Alsof er een schaafwonde zit. Ik denk dat het rek van de huid is enerzijds en misschien wat gestamp van de baby. Niets aan te doen..
6 maanden geleden
Ok, kben al blij dat ik niet de enige ben die dit voorheeft. Ben 36 weken en had dit al vanaf week 16 ofzo 🙈. Dus afkoelende gel zou wel helpen dus… bedankt voor jullie feedback!