26 Reacties

vor 6 Monaten

Reactie op ShannaE

Spannend!! Succes! Hier nog 2 weken (denk ik) dan ben ik ong 38w. Hangt van ...
Oh ja bij mij eigenlijk geen last van de suiker, denk ook overigens niet dat ik het heb maar had gwn een slechte test. Maar ze had wel door dat ik het zelf gehad heb en wil bevallen 😃

vor 5 Monaten

Vandaag 39 weken en een uurtje geleden gestript 🤭 Gynaecoloog vroeg hoe ik er tegenover stond. Vorige week donderdag 1cm ontsluiting en baarmoederhals voor 1/3 verstreken. Had vandaag 2cm ontsluiting en baarmoederhals was quasi helemaal verstreken. Benieuwd of het iets op gang brengt!

vor 5 Monaten

Reactie op panneke96

Vandaag 39 weken en een uurtje geleden gestript 🤭 Gynaecoloog vroeg hoe ik ...
Ik ben ook benieuwd 😄 ik heb de zwangerschapsapp nog nooit zo veel bekeken als nu, leuk om te lezen wat anderen voelen en wat wel/niet werkt😄 We zitten allemaal in hetzelfde schuitje 🤪

vor 5 Monaten

Reactie op panneke96

Vandaag 39 weken en een uurtje geleden gestript 🤭 Gynaecoloog vroeg hoe ik ...
Ondertussen maak ik me klaar om te gaan slapen, buiten wat meer druk onderaan voel ik niets 😅 benieuwd of er deze nacht nog iets gebeurt, maar ik ga ervan uitgaan van niet. En hopelijk kan ik wat slapen 😴 tegenwoordig haal ik misschien 2uurtjes ‘s nachts 🥲

vor 5 Monaten

Reactie op panneke96

Ondertussen maak ik me klaar om te gaan slapen, buiten wat meer druk ondera ...
En anders ben je mee welkom op de Materniteit hier ;) samen gezellig 😂

vor 5 Monaten

En anders ben je mee welkom op de Materniteit hier ;) samen gezellig 😂
Het zal nog niet voor vandaag zijn denk ik. Heb voor het eerst nog eens goed doorgeslapen in een lange periode 😅 Strippen zou effect moeten hebben binnen de 12-24u, alles is precies kalmer geworden dan het was 🥲 Bij deze dus mijn ervaring. Moest er iets veranderen zal ik het laten weten, maar ik denk dat het een loze poging was 🫢