5 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg, Helemaal hetzelfde verhaal enkel 125ml ‘s avonds. ☺️

2 maanden geleden

Misschien is het eens een idee om een hele dag afgekolfde flesjes borstvoeding te geven? Zo kan je de crèche nabootsen en kan je zien hoeveel melk je kindje wilt en hoe vlug hij/zij terug honger krijgt? Mijn zoontje is bijna 12w en drinkt 120ml om de 3u en gaf dan mooi aan dat hij terug honger had. Er staat in de crèche ook een diepvries waar je een paar zakjes ingevroren moedermelk kan in steken voor als het eens nodig is.

2 maanden geleden

Reactie op Jasmijn123

Misschien is het eens een idee om een hele dag afgekolfde flesjes borstvoed ...
Ja, dat is mss wel een idee. Hier is ze 12 weken drinkt naar mijn gevoel ‘s avonds te minder ze drinkt dan 90-110 ml en gaat met dat de nacht in. En komt rond 3u een droomvoeding (vraagt er zelf om) dus hoop dat ze overdag dan wat meer eet.

2 maanden geleden

Wij gaan overdag poedermelk geven en enkel nog smorgen en savonds borstvoeding. Bij ons eerste kindje kolfde ik de dag ervoor om dan de melkjes mee te geven naar de opvang maar de helft dronk ze niet op en gooiden ze weg, zonde!!

2 maanden geleden

Onze dochter snapt niet goed wat ze met een fles moet doen, dus voorlopig 0 ml 🥲🫠 Zij start op 8 oktober in de crèche normaal, maar we gaan dus waarschijnlijk eerst naar de logopedie en hopelijk is het probleem dan op tijd opgelost. Kan je niet berekenen met de formule hoeveel ml je moet meegeven? En dan een extra flesje (diepvries) als reserve?