5 Reacties

één jaar geleden

Heyhey ikzelf voel momenteel ook bijna geen symptomen meer. Ik denk dat dit van lichaam tot lichaam verschilt. Ik zou niet meteen panikeren. Ik denk dat we juist blij mogen zijn dat we ons beter beginnen voelen

één jaar geleden

Ik had dit ook op elf weken en was ook heel bezorgd. Vooral dat je overal leest dat de symptomen het ergst zijn rond deze tijd. Ik had ook geen bandenpijn meer. En na 2 miskramen weet je niet meer of het nu net goed is of niet goed is om niets te voelen. Frustrerend en zorgt voor on’odige paniek! Ik heb bij familie en vriendinnen gepolst en het was blijkbaar heel normaal. Nu ben ik net 14 weken ver, opnieuw pijnlijke borsten… dus ik zou zeggen geniet ervan dat ze even geen pijn doen 😂

MOD

één jaar geleden

Ik had vorige week op 11 weken ook plots geen symptomen meer (bij mij vooral misselijkheid), was mijn medicatie tegen de misselijkheid beginnen afbouwen en nu al 5 dagen op rij moeten overgeven 😅 de klachten kunnen effectief wat op en af gaan

één jaar geleden

Ik heb ook wel in week 10/11 momenten gehad dat ze geen pijn meer doen maar nu (13w) is de pijn terug heel erg

één jaar geleden

Ben bijna 14 weken en mijn borsten zijn ook al enkele weken terug minder gevoelig. Gelukkig maar, want ik kon met momenten nog amper een slaapkleed met print verdragen 🙈