92 Reacties

4 maanden geleden

Magnus 🩵 Geboren op 09/06 na 38w4d zwangerschap. 2,675kg en 48cm. ‘S morgens eerst nog gaan stemmen en om 15:44 werd onze kleine man geboren! Meteen een onvergetelijke eerste vaderdag 🥰

4 maanden geleden

Juliette♡ Geboren op 21/6 3560g 50cm

4 maanden geleden

Otte 18 juni 4,60 kg / 55 cm Geboren op 41 weken. Maandag begonnen de weeën al terwijl we dinsdag zouden ingeleid worden. Uiteindelijk maandagavond binnengegaan, heel de nacht intense weeën zonder vooruitgang. Er is dan beslist om opwekkers te geven om toch wat ontsluiting te stimuleren. De volgende middag na een nacht niet slapen toch een epidurale gevraagd. En om 16:58 is ons meisje geboren. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Sally1996

Lyo ❤️ - 20/06/2024 ⚖️ 3880g & 📏51 cm Geboren 38w3d Om 22u begon opee ...
Hier ook ne Lyo. Geboren op 14/6 🥰

4 maanden geleden

Lyo🩵, geboren op 14/6 om 14.07u. 3kg380 en 48cm 🥰

4 maanden geleden

Ella , 25 juni om 23u25. 3995g en 52cm Geboren op 41 weken en 3 dagen 🥰 Zou normaal woensdag ochtend ingeleid worden. De dag ervoor begon het toch spontaan, weeën waren niet sterk genoeg om echt meer ontsluiting te zorgen dus ze hebben toch moeten helpen met weeën opwekkers. Het was een lange bevalling. Veel bloedverlies en stukken placenta die achter bleven.. maar intussen gaat het helemaal prima met ons ❤️

4 maanden geleden

Leon geboren 27/06/2024 om 10u27 het exacte geboortegewicht weten we niet aangezien de weegschaal op de verloskamer niet zo nauwkeurig is geweest ( woog 24u later bijna 200 gram meer ) Zal rond de 4kg240 geweest zijn en 53cm . Ik kijk heel positief terug naar mijn bevalling . 3u aangekomen in het ziekenhuis , om 5u epidurale , 8u water gebroken en om 10u27 is hij geboren .

4 maanden geleden

Miel, 28 juni (= uitgerekende datum, dus 40+0). Het was pittig, maar voor een eerste op zich vlot. 3kg600, 50 cm. Zeer gemiddelde jongen dus :) Nu is het nog wat zoeken, borstvoedingsgewijs, morgen moet ik al naar huis dus alle tips en hulp die ik hier in het ziekenhuis nog kan krijgen grijp ik met beide handen.

4 maanden geleden

Hier waren we uitgerekend op 1 juni. Ik ben gestript op vrijdag 24 mei maar buiten wat bloedverlies kwam er niks. Heel het weekend alles gedaan om hem natuurlijk te laten komen (seks, wandelen, frambozenbladthee, squatten en dat gaf uiteindelijk de doorslag) want anders zou ik ingeleid worden op mijn verjaardag 28 mei. Maar op de nacht van zondag- maandag besloot Lio van zelf te komen dus het had gewerkt 🙏🏼 Lio is op 5 uurtjes tijd geboren op 27 mei dus had echt een droombevalling. Hij was 50 cm en 2,8 kilo 🤍

4 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Line - onze prachtige dochter is stilgeboren op 5 juni 2024 om 6u30 ‘s morg ...
Heel veel sterkte, wat verschrikkelijk 🤍

4 maanden geleden

Proficiat met je dochtertje en heel veel sterkte!! Verschrikkelijk om te lezen. 🥹

4 maanden geleden

Reactie op LNK97

Hier waren we uitgerekend op 1 juni. Ik ben gestript op vrijdag 24 mei maar ...
Hier ne Lyo 😍😍

4 maanden geleden

Proficiat met je dochter en veel sterkte met dit onmenselijke verlies. Ik lees dit nu pas, sorry.. ik wens jullie veel sterkte toe in deze verschrikkelijke tijd 💖💖💖 voor altijd Line in jullie hart!

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook ne Lyo. Geboren op 14/6 🥰
Hier ook Lyo 🥰 Geboren op 24-05- 2024 🩵

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Lyo🩵, geboren op 14/6 om 14.07u. 3kg380 en 48cm 🥰
Hier ook een Lyo 🩵 geboren op 24-05-2024 🥰

4 maanden geleden

Bedankt aan iedereen voor de mooie woorden! ❤️ wie wil, of daar nood aan heeft, mag me gerust toevoegen. Ik probeer veel van me af te schrijven, in eerste plaats op mijn instagram maar heb ze hier nu ook geplaatst in mijn dagboek: bevallingsverhaal, herstel, losse hersenpinsels, … Prachtige community hier. In ons traject heb ik hier al zoveel aan gehad, maar zeker ook tijdens de zwangerschap én na de bevalling. Dankbaar voor ieder van jullie! ❤️

4 maanden geleden

Noa 🍀 30/06/24 12u20 3kg620 50cm 41w Ons kleine spruit besloot toch nog in juni ter wereld te komen. 24u nodig gehad om aan 5cm te geraken. Daarna vlotte het niet meer dus weeenopwekkers gekregen en epidurale gevraagd. 2u’tjes later was ze er. Ging normaal die avond ingeleid worden.

4 maanden geleden

Ismail Osman 15/06 3k080 , 49 cm 38 weken 1 dag In de nacht weeën begonnen rond 11u naar ziekenhuis, 3cm ontsluiting, bevallen in een bevalling bad om 16u23

4 maanden geleden

Mila! ♥️ Geboren op 27/6/24 om 20h45 3kg400 50cm 40+1 Onze grootste hartendief ♥️

4 maanden geleden

Op het randje dan toch een juni baby met 39+6w 😍 Eléana - 30 juni ‘24 3,4kg • 51 cm • 8u38 Spontaan gebroken vliezen zonder contracties om 19u. Met onze doula richting zh voor antibiotica (GBS). Pas om 6u contracties gekregen, maar dan al om 8u38 geboren. Onder water, hands off helemaal zoals we het in ons geboorteplan hadden vastgelegd 🫶🏻 Borstvoeding loopt super, broertje van 20 maanden is gek op zusje en onze roze wolk is nog steeds heel roze 🤍