92 Reacties

5 maanden geleden

Maurice Geboren op 5 juni 2024 53,5 cm - 4,560g 40 weken en 3 dagen zwanger. Van zelf met weeën thuis op gang gekomen! Epidurale gehad. Bevalling ging heel vlot ! 😊

5 maanden geleden

Line - onze prachtige dochter is stilgeboren op 5 juni 2024 om 6u30 ‘s morgens op 39+4💫😭 Weeën begonen om 23u30, en om 3u zaten we op volledige ontsluiting. Ze lag echter in sterrenkijker (wisten we niet) waardoor de persfase een ware uitputtingsslag was van 3,5u. 10 minuutjes voor ze geboren werd, is haar hartje op onverklaarbare wijze gestopt met kloppen.

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Line - onze prachtige dochter is stilgeboren op 5 juni 2024 om 6u30 ‘s morg ...
Ik denk dat we hierbij de like button als een sterkte button kunnen zien waarbij we jullie héél erg veel sterkte willen wensen in deze verschrikkelijke tijd. 😢💔💫

5 maanden geleden

Dit is verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst! 🥺😔💔

5 maanden geleden

Livia 🤍 6 juni 2024 3645 gram, 51 cm 40w 2d (ingeleid) Heel zware bevalling doordat ze moesten inleiden, maar hier mijn verhaal neerschrijven en beschrijven als slecht ervaren ga ik niet doen want wat ik hieronder lees over dat mooie engeltje *Line* breekt mijn hart in 1000 stukjes. Heel veel sterkte met dit zware verlies, echt niet te vatten! 💖

5 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst ! ✨

5 maanden geleden

Heel veel sterkte, echt verschrikkelijk om te lezen, laat staan dit mee te maken. 💔

5 maanden geleden

Heel veel sterkte! 💔

5 maanden geleden

Zo erg ... Sterkte met het verdriet!!! Slaap zacht Line 🍀🤍🙏🏽 🍀

5 maanden geleden

Heel veel sterkte 💫

5 maanden geleden

Oh hoe verschrikkelijk :( ik wens je ongelooflijk veel sterkte :( ♡

5 maanden geleden

Ik las je berichtje al enkele dagen geleden en heb al vaak aan jullie gedacht. Veel sterkte in deze bijzonder moeilijke tijd, maar anderzijds ook proficiat met jullie dochtertje Line*. Dikke knuffel!

5 maanden geleden

Mia 🐻🤍 28 mei 2024 • 3kg690 • 51,5cm Vliezen gebroken om 6u30 ‘s ochtends, maar zonder weeën. In ‘t ziekenhuis pilletjes gekregen om alles op gang te trekken en dit werkte bijna direct! Na de epidurale totaal geen last meer gehad en om 18u11 is ze geboren. Ik was exact 39w.

5 maanden geleden

Flo 🌸 03•06•2024 3.420g / 50 cm Exact 39 weken Had sinds zaterdagavond lichte kramp en harde buiken, maar zette niet door. De maandag erop hetzelfde en toen ik naar de materniteit belde zeiden ze dat ik best even kon langskomen voor controle. Bleek ik al 5cm ontsluiting te hebben 😃. Kort na prenataal kolven en strippen zijn de weeën verder in gang geschoten, is mijn water gebroken en enkele uurtjes later was ze er 🥰. Ondanks dat het een sterrenkijkertje was, is het allemaal vlot gegaan.

5 maanden geleden

Aster 🤍 05•06•2024 3.780 g • 52 cm 40 w 2d Dinsdagavond rond 22u30 harde buiken waarna we besloten nog even te gaan wandelen om te kijken of het doorzette. Vervolgens in bed gekropen met af en toe pijnlijke contracties, rond 1 uur al weeen om de 5 minuten. Rond 4 uur naar ziekenhuis vertrokken met om de 2:30 min weeen. Daar al 4 cm ontsluiting. De weeen kwamen nadien erg snel op elkaar maar de ontsluiting vorderde niet meer. Een epidurale genomen waarna ze de vliezen hebben gebroken en weeenopwekkers hebben gegeven. Daarna ging het vlot en rond 13u50 is hij geboren. We hebben wel een erg moeilijke start gehad. Hij ademde initieel niet goed, gelukkig snel beter. Nadien echter opgenomen om couveuse omwille van infectie en niet plassen. Eventjes gevreesd voor een transport naar Leuven. Gelukkig nu alles goed en eindelijk thuis 🏠

5 maanden geleden

Dieuwke 11/6/2024 20.23u 50cm 3,140kg 39 weken Op 10/6/2024 binnen gegaan voor inleiding en op 11/6 na lang zwoegen , vliezen laten breken, epidrale en afzien liet ons prutsemie haar eindelijk zien. ♥️

5 maanden geleden

Juul 10•06•2024 om 9u40 4.350g • 53cm 40w4d Normaal ingeleid worden maar 9/6 toch spontaan weeën gekregen om 22u toch proberen nog te gaan slapen en kijken of het doorzetten. Om 1u30 vliezen gebroken vertrokken naar het ziekenhuis aangekomen al 5cm ontsluiting. Rond 4u ontlasting in het vruchtwater en epidurale om 8u volledige ontsluiting. Om 9u40 geboren navelstreng 2x rond het nekje moeilijkheden met ademen en futloos. Ligt op neonatologie maakt het goed gezien de omstandigheden heeft een infectie en moet zeker een week in het ziekenhuis blijven.

5 maanden geleden

Oswald vanhaelemeerch 12 juni 2024 3385 / 50.05 cm 39 weken en 2 dagen

5 maanden geleden

Nelle 🩷 8/06/24 • 11u18 • 53 cm • 3kg590 39w+5d Na 3 zware nachten weeën, heel blij dat ze er eindelijk was!

5 maanden geleden

Elora 12/06/2024 50cm en 3155g 38 weken 4 dagen 11/06 om 10u30 met denken van vruchtwater te verliezen, binnen gegaan. Bleek effectief vruchtwater te zijn. Ben dan 2u later na binnen gaan ingeleid met 1e pilleke. Na 5 pillen (om de 2u) is water effectief gebroken. Epuderale gekregen iets na middernacht, vroeger kreeg ik die niet. 12/06 om stipt 10u is ter wereld gekomen.