16 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn van plan om ze (mijn ouders/schoonouders/ meters) te laten afkomen(afhankelijk van hoe zwaar de bevalling is geweest) en ze het live te vertellen hoe onze zoon heet. We gaan ze bellen om te zeggen dat hij gearriveerd is (eventueel met gewicht/lengte)❤️ maar vinden het net heel persoonlijk om hun reactie te zien bij het horen naam.
MOD
5 maanden geleden
Wij sturen een foto via Whatsapp naar de belangrijkste mensen (onze ouders, beste vrienden, dichte familie waarmee we een goede band hebben, ...) met een klein tekstje bij waarin we ze aankondigen. We zien nog wel wanneer juist. Misschien de dag zelf nog als ik 's morgens vroeg beval, anders eventueel de dag erna ofzo.
5 maanden geleden
Naar onze eigen ouders bellen we even, alleen al voor de juiste uitspraak van de naam.
Naar de rest van de familie en vrienden sturen wij gewoon een foto met de naam en wanneer hij geboren is.
Wij gaan niet voor een heel gedicht als geboortebericht, keeping it simple. 😂
Ben je op zoek naar voorbeelden van zo’n berichten?
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Shmommy
Ja ook gewoon iets kort om bij de foto te zetten voor familie/vrienden.
Het berichtje dat een vriendin van mij eergisteren stuurde:
Eindelijk is het zover!
Wij kunnen het laten horen dat ons dochtertje xyz is geboren!
🗓 ->29/05/2024
🕰-> 13:13u
📏-> 48cm
⚖️ -> 2,630kg
MOD
5 maanden geleden
Ik had zelf al deze uitgezocht:
Na 9 maanden ben je eindelijk ontpopt, welkom lief vlindertje van ons: xyz 🦋❤️
Omdat het thema van het geboortekaartje/doopsuiker en bij uitbreiding ook haar babykamer en wat speelgoed/accessoires vlinders is.
Maar ik twijfel nog een beetje of we die ook effectief gaan versturen 😅
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik had zelf al deze uitgezocht:
Na 9 maanden ben je eindelijk ontpopt, we ...
Keimooi! ❤️
5 maanden geleden
Ik dacht aan:
De wereld werd plots mooier
Met jou hier heel dichtbij
Jij maakt ons compleet
Jij maakt ons nog meer 'wij'
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Jasmien1994
Ik dacht aan:
De wereld werd plots mooier
Met jou hier heel dichtbij
Jij ...
Ooh, ook heel leuk!
Een andere die ik in mijn hoofd heb (die ik waarschijnlijk ga gebruiken als aankondiging bij een foto op Instagram/Facebook later): Jij geeft een nieuwe betekenis aan 'wij'