16 Reacties

5 maanden geleden

Wij zijn van plan om ze (mijn ouders/schoonouders/ meters) te laten afkomen(afhankelijk van hoe zwaar de bevalling is geweest) en ze het live te vertellen hoe onze zoon heet. We gaan ze bellen om te zeggen dat hij gearriveerd is (eventueel met gewicht/lengte)❤️ maar vinden het net heel persoonlijk om hun reactie te zien bij het horen naam.

5 maanden geleden

Wij sturen een foto via Whatsapp naar de belangrijkste mensen (onze ouders, beste vrienden, dichte familie waarmee we een goede band hebben, ...) met een klein tekstje bij waarin we ze aankondigen. We zien nog wel wanneer juist. Misschien de dag zelf nog als ik 's morgens vroeg beval, anders eventueel de dag erna ofzo.

5 maanden geleden

Naar onze eigen ouders bellen we even, alleen al voor de juiste uitspraak van de naam. Naar de rest van de familie en vrienden sturen wij gewoon een foto met de naam en wanneer hij geboren is. Wij gaan niet voor een heel gedicht als geboortebericht, keeping it simple. 😂 Ben je op zoek naar voorbeelden van zo’n berichten?

5 maanden geleden

Reactie op Sikka

Naar onze eigen ouders bellen we even, alleen al voor de juiste uitspraak v ...
Ja ook gewoon iets kort om bij de foto te zetten voor familie/vrienden.

5 maanden geleden

Reactie op Shmommy

Ja ook gewoon iets kort om bij de foto te zetten voor familie/vrienden.
Het berichtje dat een vriendin van mij eergisteren stuurde: Eindelijk is het zover! Wij kunnen het laten horen dat ons dochtertje xyz is geboren! 🗓 ->29/05/2024 🕰-> 13:13u 📏-> 48cm ⚖️ -> 2,630kg

5 maanden geleden

Deze heb ik ook eens een keertje gehad: Mini beentjes Mini teentjes Zo bijzonder Ons kleine wonder Vannacht om 0.49u is onze zoon xyz geboren 🥰 Hij weegt 3kg105g en meet 50cm.

5 maanden geleden

Ik had zelf al deze uitgezocht: Na 9 maanden ben je eindelijk ontpopt, welkom lief vlindertje van ons: xyz  🦋❤️ Omdat het thema van het geboortekaartje/doopsuiker en bij uitbreiding ook haar babykamer en wat speelgoed/accessoires vlinders is. Maar ik twijfel nog een beetje of we die ook effectief gaan versturen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik had zelf al deze uitgezocht: Na 9 maanden ben je eindelijk ontpopt, we ...
Keimooi! ❤️

5 maanden geleden

Ik dacht aan: De wereld werd plots mooier Met jou hier heel dichtbij Jij maakt ons compleet Jij maakt ons nog meer 'wij'

5 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik dacht aan: De wereld werd plots mooier Met jou hier heel dichtbij Jij ...
Ooh, ook heel leuk! Een andere die ik in mijn hoofd heb (die ik waarschijnlijk ga gebruiken als aankondiging bij een foto op Instagram/Facebook later): Jij geeft een nieuwe betekenis aan 'wij'

5 maanden geleden

Wij gaan op het geboortekaartje zetten ‘zo klein voor de wereld, de wereld voor ons’ en deze ook als aankondiging gebruiken bij de familie denken we

5 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik dacht aan: De wereld werd plots mooier Met jou hier heel dichtbij Jij ...
Indd mooi!

5 maanden geleden

Testen: Al kijkend naar jouw kleine handje, krijgt ons geluk een gouden randje. Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij. Zo klein maar al zo bijzonder, hier is dan ons lieve wonder. Kiekeboe hier ben ik dan, …. is verhuisd van mama’s buik naar papa’s armen. 😉

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

Testen: Al kijkend naar jouw kleine handje, krijgt ons geluk een gouden r ...
* Teksten *

5 maanden geleden

Zo klein, Zo mooi Zo bijzonder, Zo van ons ❤️

5 maanden geleden

‘Al ons later is met jou - naam 🌸💕’ vond ik heel mooi 😊