13 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben eentje bij Dreambaby (voor spullen die we echt nieuw willen hebben) en dan eentje bij pakske.be, daar kan je alles opzetten want je hangt niet vast aan 1 winkel. We zetten er bvb ook cadeaubonnen op en spullen die we zelf al (tweedehands) hebben gekocht. Nu ben ik zelf niet van Limburg, dus geen idee of daar een Dreambaby zit 馃槄

8 maanden geleden

De seizoenswinkel in Zonhoven, baby鈥檚 Corner in Hasselt, Sucette in Hasselt (duurdere spullen) of Hello World in Heusden-Zolder 馃槉 dat zijn de enige winkels die ik ken

8 maanden geleden

Reactie op katrijn.

De seizoenswinkel in Zonhoven, baby鈥檚 Corner in Hasselt, Sucette in Hasselt ...
Dankjewel 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij hebben eentje bij Dreambaby (voor spullen die we echt nieuw willen hebb ...
Hoe werkt dit dan precies op pakske.be? Ik had al eens gekeken maar begreep het niet zo goed 馃槄 Mensen kunnen dan op die lijst kijken en via de webshop in kwestie bestellen (bvb bol.com)? Ik veronderstel dat zij dan mijn adres moeten ingeven of hun eigen adres om het nadien te schenken als ze op bezoek komen?

8 maanden geleden

Wij hebben onze lijst bij de seizoenswinkel in Zonhoven. Heel tevreden van. Je kan deze in de winkel zelf samenstellen en online nogsteeds spulletjes erbij opzetten. Je krijgt dan ook altijd 10% korting op alles in de winkel zolang je lijst er ligt. Sluit je de lijst af na de geboorte dan krijg je 10% van het totaal bedrag wat gekocht is van je lijst als cadeaubon.

8 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Hoe werkt dit dan precies op pakske.be? Ik had al eens gekeken maar begreep ...
Je kan zelf instellen voor elk item of mensen kunnen bijleggen en/of zelf kopen. Bijleggen kan je bvb aanduiden voor hele dure items, of items die je al zelf gekocht hebt. Mensen storten dan eigenlijk het geld terug op jouw rekening. Bij zelf kopen is het inderdaad de bedoeling dat de gasten het item kopen. Je legt het item op de website van pakske wel in je winkelmandje, zodat het afgestreept wordt (en je dus niet 10x hetzelfde krijgt), maar ze kunnen niet rechtstreeks kopen via pakske. Ze krijgen enkele websites te zien waar ze het kunnen kopen of gaan het zelf fysiek in de winkel halen. Dan is het idd hun eigen keuze of ze het bij jou laten leveren of zelf meebrengen op kraambezoek. Ik vind het zelf wel handig omdat ik graag al redelijk wat dingen tweedehands wil kopen. En sommige spulletjes die ik wil hebben ze ook gewoon niet bij Dreambaby. Die zet ik dan op mijn lijst bij pakske. 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Je kan zelf instellen voor elk item of mensen kunnen bijleggen en/of zelf k ...
Dat is inderdaad heel handig, dankjewel voor de info!

8 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Wij hebben onze lijst bij de seizoenswinkel in Zonhoven. Heel tevreden van. ...
Dat is ook wel heel handig! Dankjewel 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Dat is inderdaad heel handig, dankjewel voor de info!
Het handige aan een fysieke winkel is dan weer dat je je kan laten adviseren en alles eerst in het echt kan bekijken. Er is veel keuze, maar er zijn geen juiste of foute keuzes. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen 馃槉

8 maanden geleden

Wij leggen onze lijst ook bij de Seizoenswinkel. Ik heb hem online aangemaakt maar voor sommige zaken wat extra uitleg gaan vragen in de winkel zelf. Ze helpen je daar heel goed!

8 maanden geleden

Reactie op Neleee

Wij leggen onze lijst ook bij de Seizoenswinkel. Ik heb hem online aangemaa ...
Best eens nagaan naar de we werking van de Seizoenswinkel. Want nu werken ze niet meer samen met Paradisio vanaf 1 maart. Weet niet of het impact heeft op jullie lijst... Stond op fb van Paradisio

8 maanden geleden

Reactie op prien

Best eens nagaan naar de we werking van de Seizoenswinkel. Want nu werken z ...
Dit heeft geen inpakt op de geboortelijsten, heb dit nagevraagd in de winkel, ze hebben dit nu ook vermeld op hun instagram. Dat de geboortelijsten blijven hoe ze zijn. Je blijft je lijst beheren en toevoegingen doen via paradisio. Vind dit zeer gemakkelijk. Erg content van. Geven in de winkel ook heel goede uitleg.