7 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn ook wat stilletjes aan bezig en wij doen het via tadaaz en vind wel dat het daar nog mee val. Ik heb het site van mijn zus ze heeft haar geboortekaartjes ook daarop gemaakt zijn heel leuke voorbeelden op de site die je zelf ook kan aanpassen 🤗

één jaar geleden

Wij bestellen deze keer zoals de eerste keer in een zaak. Dan is alles kant en klaar af,ook in het wekend. Iets duurder maar wel kwaliteit

één jaar geleden

Ik maak het ook zelf via kaartje2go. Steekt wel wat tijd in, maar heel tevreden van! 🍀

één jaar geleden

Ik ben grafisch ontwerpster dus maak ze zelf 🫢

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Ik ben grafisch ontwerpster dus maak ze zelf 🫢
En nu praat ik tegen mijn eigen winkel. Maar ik druk altijd alles bij peterprint (online doorsturen en komt met post aan) heel veel soorten papieren mogelijk. Dus je kan ook je kaartje laten ontwerpen en ontwerp krijgen van de persoon en dan zelf drukker regelen. Dan kom je ook al goedkoper uit.

één jaar geleden

Als je echt wil besparen: - Enkele kaartjes zijn goedkoper dan dubbele, als je niet veel tekst op je kaartjes wil zetten, kies dan voor een enkel kaartje. Scheelt ook al een paar €. - Kaartjes met foliedruk zijn ook echt duur. Kaartjes kiezen zonder foliedruk scheelt ook al een hoop. Ik heb 2,5 jaar geleden 200 kaartjes gekocht voor €280 (excl enveloppen) Een heel simpel kaartje, maar wel echt volledig mijn goesting. Ik ben er content mee. Gekocht bij koningkaart.be (ik denk dat die site trouwens niet meer werkt maar ze hebben wel een .nl versie) Mijn vriend wil nu absoluut iets met foliedruk dus deze keer zal het wel het dubbele worden. 🙈

één jaar geleden

Bedankt allemaal!!!