38 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op LiSaMin

Hey, voor de creatievelingen onder ons, ik heb van mijn zoon het geboorteka ...
Dat ik daar nog niet aan gedacht had! Ik gebruik Canva zelf echt al jaren voor vanalles en nog wat 🤭

10 maanden geleden

Reactie op prien

Amai ik verschiet ervan hoeveel van jullie al zo georganiseerd zijn qua kaa ...
Na de geboorte pas in principe 😅 Aangezien je vaak de geboortedatum + uur + gewicht erop zet, kan het niet vroeger dan de geboorte 😁

10 maanden geleden

Hey dames, gisteren naar de winkel geweest die ons doopsuiker en kaartjes gaat doen. Wij betalen 1.89 per kaartje plus envelope. Plus zelfde dag nog afhalen, ook als dit op zondag of een feestdag is. Ik zou als ik u was toch eens informeren bij een gespacileerde zaak

10 maanden geleden

Reactie op Laurax

Hey dames, gisteren naar de winkel geweest die ons doopsuiker en kaartjes g ...
Amai!! Hebben ze een website??

10 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Amai!! Hebben ze een website??
Geen idee wel facebook edelwijs Lokeren. Maar ben er zeker van dat er in u buurt ook een zaak is die dit aanbied

9 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Dat ik daar nog niet aan gedacht had! Ik gebruik Canva zelf echt al jaren v ...
😄👍🏻 Je kan al eens uittesten en als het niet bevalt alsnog elders kijken natuurlijk, kost je niets om eens te experimenteren 😉

9 maanden geleden

Reactie op LiSaMin

😄👍🏻 Je kan al eens uittesten en als het niet bevalt alsnog elders kijken ...
Da's waar. Rondkijken is gratis 😜

9 maanden geleden

Reactie op LiSaMin

Hey, voor de creatievelingen onder ons, ik heb van mijn zoon het geboorteka ...
Bedankt voor de tip! Vandaag al wat op Canva geëxperimenteerd (lang leve de AI waarbij je gewoon letterlijk de afbeelding vraagt die je wil zien en nu al helemaal verliefd op ons kaartje 😍. Heb jij ook aanraders qua online drukkers?

9 maanden geleden

Reactie op Tinee

Bedankt voor de tip! Vandaag al wat op Canva geëxperimenteerd (lang leve de ...
Tof om te horen dat je iets met de tip bent 😁. Ik heb onze kaartjes toen besteld bij drukland.be. (Juli 2020). Toen 48 euro betaald voor 250 kaartjes rechthoekig, met afgeronde hoeken, recto verso in kleur geprint. Zonder enveloppes (die had ik op voorhand gekocht zodat ik al de adresetiketten kon plakken). Had er daarvoor ook een paar als voorbeeld besteld, dus wist toen al dat ik tevreden was van de kwaliteit. Zal nu opnieuw prijzen eens moeten vergelijken maar was best tevreden over drukland (ook voor het werk al regelmatig prints daar besteld). Veel succes ermee!! Ga binnenkort ook eens opnieuw aan de slag gaan voor onze komende spruit 😉

9 maanden geleden

Reactie op prien

Amai ik verschiet ervan hoeveel van jullie al zo georganiseerd zijn qua kaa ...
Als je naar een speciaalzaak gaat, hebben ze het graag een aantal maand op voorhand. Ik ben net geweest en ze vroeg om tegen eind februari onze definitieve keuze door te geven. Ik verschoot hier toch wel effe van want ook wij hebben nog geen naam enzo… Ik weet wat te doen deze maand!

9 maanden geleden

Reactie op Laurax

Hey dames, gisteren naar de winkel geweest die ons doopsuiker en kaartjes g ...
Wij gaan daar morgen langs. heb je verschillende soorten tarieven? Heb je daar ook gekeken voor doopsuiker?

8 maanden geleden

Ik ga bij kaartjes2go mijn geboortekaartjes bestellen. Heb geen idee voor suikerbonen

6 maanden geleden

Voor degenen die hun kaartje hebben ontworpen via Canva. Waar laten jullie het kaartje drukken? Canva zelf? Of toch ergens anders?

6 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Voor degenen die hun kaartje hebben ontworpen via Canva. Waar laten jullie ...
Wij gaan het laten afdrukken via drukland.be 😉

6 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Wij bij onze lokale drukker!

6 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Wij ook laten drukken bij een drukker in de buurt. Vond ik toch aangenaam om ter plekke te kunnen gaan, meteen alle papiersoorten te zien en je vragen direct aan iemand te kunnen stellen. Prijs is ook echt oké vind ik! Een dikke papiersoort (300 of 350g, ben ik even vergeten), 2 lagen ervan, ronde vorm, €1.25 per kaartje.

6 maanden geleden

Wij laten het ontwerp maken door een grafisch ontwerper ze doet ook de stickers voor de suikers en dat is 250. Ik heb een heel goedkope drukker gevonden vorige keer mooie kwaliteit. www.printenbind.nl daar is het €50 voor 150 kaartjes inclusief enveloppe. Dan komen we dus op 300 voor 150 kaartjes inclusief enveloppen. Je kan via die website ook papier samples en enveloppe samples laten bezorgen. Vorige keer heel tevreden van. Wij hebben daar toen ook onze bedank kaartjes laten drukken deze gewoon zelf opgesteld via die webiste