38 Reacties
10 maanden geleden
Wat een lief kaartje en een mooie naam! Ik heb bij de vorige zwangerschap kaartje2go gekozen, daar zijn de enveloppen wel altijd inbegrepen. Het is inderdaad een beetje zoeken, maar ik was van plan daar opnieuw eentje te ontwerpen. Ik was tevreden over de service en de prijs. 🍀
10 maanden geleden
Bedankt iedereen ☺️🫶🏼 momenteel kijken we nog wat rond, zijn jullie ook al aan de doopsuikers begonnen? Hebben jullie hier ook al voorbeeldjes van?
10 maanden geleden
Reactie op sof94
Ik laat het echt ontwerpen, super prijzig (met ontwerp rond €7 per kaart) m ...
7 euro????🙈 hoeveel laat je er dan drukken?
10 maanden geleden
Ik kijk voor de doopsuiker bij tienteentjes en bij festlab. Kaartje maak ik zelf en laat ik drukken bij de drukker. Geen idee hoe duur het zal zijn ; hangt af van de afwerking die ik zal kiezen en de dikte van papier.
MOD
10 maanden geleden
Ik was bij prettyorange.be aan het kijken omdat we eerst een speciale vorm wilden (regenboog of dino). Maar we gaan misschien toch voor een ovaal kaartje. Ik zou eens willen kijken of ik bij Tadaaz hetzelfde ontwerp kan namaken en daar dan goedkoper uitkom. (Ik heb er wel korting via mijn geboortelijsten).
Ik wil denk ik de enveloppen apart bestellen bij een groothandel, zodat we die op voorhand al kunnen schrijven en er de postzegel opdoen. Dan hoeven we enkel maar de kaartjes erin te doen wanneer die komen.
Voor doopsuiker hebben we ook al eens kort gekeken. Ik dacht om suikerbonen apart te bestellen ook bij een groothandel en dan zelf zakjes/doosjes te vullen.
10 maanden geleden
Trouwens, Maantje9908, op madeformoments is de prijs altijd inclusief enveloppen. Maar ik denk wel dat je de enveloppen voordien kan vragen. Onze kerstkaartjes komen van daar, en onze zwangerschapsaankondigingkaartjes ook. Heel tevreden van!
10 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Trouwens, Maantje9908, op madeformoments is de prijs altijd inclusief envel ...
Ach nee, ‘t Is niet waar. Je ziet ze als extra staan in je winkelmandje. T is wel zo, mijn kaartje kost € 4,48, maar doordat ik er 100 nodig heb, kost het “maar” € 2,49 per kaartje.
10 maanden geleden
Hey, voor de creatievelingen onder ons, ik heb van mijn zoon het geboortekaartje zelf gemaakt, toen via indesign, maar begrijp dat niet iedereen dat kan. Ondertussen heb ik Canva ontdekt. Is echt een super eenvoudige en leuke tool om allerlei ontwerpen zelf te maken. Als je een leuk ontwerp vindt kan je gerust wat uitproberen. En dan kan je de kaartjes veel goedkoper zelf laten drukken via een online drukker… Zo maakte ik ook zelf de stickers voor de geschenkjes. Een collega van mij heeft voor haar zoontje dit ook allemaal via Canva gedaan. Je kan er echt heel veel geld mee uitsparen. Natuurlijk zijn erg exclusieve ontwerpen uitgesloten. Maar wij waren heel tevreden over het eindresultaat, je kon het niet onderscheiden van andere en duurdere kaartjes. Bij ons nog geen euro per kaartje geweest. Voor onze komende spruit zal ik het zeker ook weer zelf doen en zal het eerst via Canva volledig uitproberen.