62 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Oei? Nu is het wel wat gevoeliger down there, maar euh, zeker dat ze gewoon ...
Ja ik kon het alleszins niet zien 🙈 maar het voelde niet als een wattenstaafje! Ben nochtans niet kleinzerig.. net uitslag gekregen, negatief 🤗✔️
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Da's fijn nieuws!
Ik heb eens gekeken op cozo, en ik denk dat ik positief ...
Oh balen, ze zouden toch eerst moeten bellen voordat ze zoiets op cozo zwieren 🙈
MOD
5 maanden geleden
Reactie op ruthie0207
Oh balen, ze zouden toch eerst moeten bellen voordat ze zoiets op cozo zwie ...
Nog steeds geen telefoontje gekregen, dus ofwel is mijn gynaecoloog het uit het oog verloren (of wil ze het bespreken bij de volgende afspraak) ofwel heb ik verkeerd begrepen 😅 Er stond nochtans +++ op de uitslag 🤔
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Nog steeds geen telefoontje gekregen, dus ofwel is mijn gynaecoloog het uit ...
Bij mij zei de gynae toen dat ze hiervoor niet ging bellen, maar het op de volgende afspraak ging bespreken omdat je hier op de moment zelf niets aan kan doen als je positief test. Ik zag op cozo dat ik positief was en ze heeft dit inderdaad de eerst volgende keer bevestigd en besproken. Misschien dat ze bij jullie ook zo te werk gaan?
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Auxine
Ik ben negatief maar de vroedvrouw die dat toen afnam zei dat de gynaecoloo ...
Ja, ze kunnen er inderdaad niets aan doen nu. Maar ik had er gewoon nog wat vragen over. Maar ik kan het inderdaad gewoon op de volgende afspraak even vragen, ik ga ervan uit dat ik nog niet meteen ga bevallen 😅
5 maanden geleden
Bij mij net zoals mijn eerste bevalling positief getest. Gewoon via infuus een dosis AB gekregen. De 2de k´hebben ze niet kunnen geven omfat het iets te vlot ging de bevalling 😅 nu 2de zwangerschap en wederom positief getest. Langs de ene kant vind ik het wel een ´geruststelling´ van zodra ik iets voel van wee of gebroken vliezen weet ik dat ik naar het ziekenhuis mag vertrekken voor de antibiotica te krijgen! Ter info; indien 1ste e. 2de zwangerschap positief getest, de volgende zwangerschappen zal je altijd als positief beschouwd worden en testen ze niet meer!
MOD
5 maanden geleden
Reactie op lauraDN
Bij mij net zoals mijn eerste bevalling positief getest. Gewoon via infuus ...
Dit is dus een van mijn vragen voor de gynaecoloog. Wanneer moet je dan precies komen want ik wilde eigenlijk zo lang mogelijk thuisblijven 😅 En ben je dan nog wel mobiel of moet je in je bed blijven liggen ...
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Dit is dus een van mijn vragen voor de gynaecoloog. Wanneer moet je dan pre ...
Ik was gewoon mobiel zoals bij een gewoon infuus. Maar bij mijn 1ste bevalling waren mijn vliezen wel spontaan gebroken thuis ;p dus het was vrij zeker dat ik sowieso naar de kliniek ging vertrekken.
MOD
5 maanden geleden
Net terug van de gynaecoloog, ik ben idd positief voor GBS. Maar het lijkt allemaal wel mee te vallen. Gewoon naar ziekenhuis komen wanneer vliezen breken of bij regelmatige weeën om de 5 minuten.
Infuus in de arm, duurt 30 min, dan kan die eraf en om de 4h een nieuw infuus. Dus daartussen kan ik wel gewoon nog bewegen 🙌🏻