62 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik heb dat ook woensdag op 37 + 4! Is het altijd vooraan + achteraan? Of en ...
Hier beiden. Is echt niets aan. 🙃
6 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik heb dat ook woensdag op 37 + 4! Is het altijd vooraan + achteraan? Of en ...
Bij mij ook enkel vooraan 😊
6 maanden geleden
De test gisteren gehad is iets van niks duurde amper 10 sec 😅 was vooraan… vrijdag weet ik resultaat tenzij er echt iet was dan werd ik opgebeld maar das omdat ze ook bloed en urineonderzoek gedaan hebben bij mij
6 maanden geleden
Hier daarstraks de test gehad, vond de wisser niet zo aangenaam eerlijk gezegd ook licht bloedverlies maar zou normaal zijn, werd ook doorgestuurd naar het ziekenhuis door een te hoge bloeddruk en moest aan de monitor, zaterdag en maandag opnieuw maar kan dus zijn dat ik ingeleid moet worden
6 maanden geleden
Reactie op kimtjeeee
Hier daarstraks de test gehad, vond de wisser niet zo aangenaam eerlijk gez ...
Ik heb net hetzelfde meegemaakt vandaag. Ook de test (wel zonder bloedverlies) maar ook doorgestuurd naar ziekenhuis door te hoge bloeddruk en aan monitor. Bloed en urinetest ondergaan en morgen moet ik bellen. Dinsdag terug aan monitor.
6 maanden geleden
Reactie op prien
Ik heb net hetzelfde meegemaakt vandaag. Ook de test (wel zonder bloedverli ...
Mn bloed en urine waren beiden inorde dus geen zwangerschapsvergiftiging… wat het dan wel is geen idee 🤷♀️ gynaecoloog zei wel dat mn placenta al redelijk verkalkt was dat dat wel vroeg was maar dat de asaflow daar wel voor iets tussen kan zitten dat de baby misschien een maand vroeger komt, bloeddruk verlagers 3 x daags + ook bloeddruk nog eens bijhouden , zaterdag monitor en maandag opnieuw aan de monitor en dan gaan ze kijken wat er moet gebeuren, nu bloedverlies ook niet echt heel erg, enkel bij het afvegen maar zou normaal zijn, zag op de wisser ook al bloed zitten dus zal wellicht van een adertje zijn dan
MOD
5 maanden geleden
Maandagavond de rest gehad. Inderdaad even kort ingebracht in de vagina en dan via perineum naar de anus. Gynaecoloog heeft vanmorgen gebeld, ze had de uitslag nog niet, maar er bleek wel dat ik een schimmelinfectie heb (niet schadelijk voor de baby ofzo, maar toch liever op voorhand behandelen), dus ik moet even een behandeling doen met gyno Daktarin 🙃
5 maanden geleden
Ik had ook deze week de test gehad. "Valt heel goed mee" zei m'n gynaecologe. Deed eigenlijk ferm zeer, was voor- en achteraan en voelde als "krassen". Na drie dagen zal ik de uitslag hebben. 🤷♀️
5 maanden geleden
Reactie op ruthie0207
Ik had ook deze week de test gehad. "Valt heel goed mee" zei m'n gynaecolog ...
Bij mij deed het ook pijn vorige week woensdag. Gisteren stond men uitslag erop. Negatief, dus positief voor mezelf hihi.
5 maanden geleden
Vandaag gehad. Had hiet ook stress voor, maar vond er helemaal niks aan. Was meteen gedaan en deed zeker geen pijn.
Als je positief bent houdt dit enkel in dat je vanaf je binnen gaat om te bevallen antibiotica moet nemen. Heeft geen effect op borstvoeding hebben ze mij verteld.