Wie heeft hem al gehad? Is dit via een vaginale wisser en direct met uitslag? Hoe zit het dan met borstvoeding als je positief zou zijn? Met dat je dan antibiotica moet nemen... Ik heb de test donderdag bij gynaecoloog.
Vaginale wisser idd, duurt een paar dagen voor je de uitslag hebt omdat ze dit op kweek moeten zetten. Over de borstvoeding weet ik niet veel, ik ga ervan uit dat het antibiotica is die veilig is voor tijdens de borstvoeding?
Ja klopt. Ze nemen het af via een vaginale wisser. De uitslag krijg je enkele dagen later via cozo. Indien positief krijg je antibiotica tijdens de bevalling.
Ik word don ingeleid en heb de test morgen, mijn gynea zei resultaat na 2 dagen, is indd een vaginale wissel. Ik heb deze bij vorige controle meegekregen naar huis om zelf thuis te doen en moet deze morgen dan meebrengen
Vaginale en rectale wisser hierzo. stelde eigenlijk vrij weinig voor.
2 weken erna, bij de volgende gynaecoloogafspraak, controleerde zij die resultaten. Had er zelf niet op cozo naar gekeken.
Borstvoeding geven is mogelijk.
Weet wel dat de meningen verdeeld zijn over het krijgen van die antibiotica.
Dat is een vaginale en rectale wisser die ze afnemen rond 35w bij vrouwen die vaginaal bevallen.
Ze sporen zo een bepaalde bacterie op die tijdens een natuurlijke bevallen eventueel over zou kunnen gaan op de baby.
Tijdens de bevalling wordt er dan antibiotica gegeven aan de mommy to be.
Groep B streptococcen. Baby kan tijdens de bevalling dit krijgen omdat hij Vagina passeert en ziek van zijn... Daarom geven ze antibiotica proactief als je toekomt bij bevalling, mocht je hier positief op testen