28 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Eskimooo
Je mag gaan zwemmen vanaf ze 3 maand oud zijn, tenzij je een premature baby ...
Hey. Chloor wordt afgeraden tot minstens 1 jaar en liefst langer omdat het de kans op astma toch wel enorm verhoogt. Geen fabel maar medische info van de arts. 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op Eskimooo
Je mag gaan zwemmen vanaf ze 3 maand oud zijn, tenzij je een premature baby ...
Kind en gezin raadt dit echt af en eerlijk ga ik mijn kleintje nu niet naar een zwembad meenemen in begin van rsv periode/verkoudheden en griep. Ik wacht dan liever tot volgend jaar met de lente om naar zwembaden te gaan....
茅茅n maand geleden
Reactie op prien
Kind en gezin raadt dit echt af en eerlijk ga ik mijn kleintje nu niet naar ...
Ja idem. Wij wachten ook tot volgende zomer als ze wat groter en sterker is, en zoeken dan een zwembad met zo weinig mogelijk chloor.
茅茅n maand geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Ja idem. Wij wachten ook tot volgende zomer als ze wat groter en sterker is ...
Allee ik weet niet of ik ms dan te bang of te voorzichtig wil doen maar ik begrijp eigenlijk echt die drang niet om nu al naar een openbaar zwembad te gaan. Het kindje heeft daar nu toch nog niet veel aan? Enkel maar kans om iets op te lopen... Er is verschil mocht je prive zwembad hebben of die babyspa( kraantjeswater)
茅茅n maand geleden
Reactie op prien
Allee ik weet niet of ik ms dan te bang of te voorzichtig wil doen maar ik ...
We hebben hier in de buurt een klein zwembad met weinig chloor en ionisatie waar babyzwemmen wordt gegeven. En zelfs daar voel ik me niet goed bij zolang ze niet meer vaccinaties heeft gehad. Het bad thuis is even tof voor haar denk ik. 馃槀 Ik begrijp het dus volledig.