28 Reacties

MOD

茅茅n maand geleden

Zwemmen hebben we nog niet gedaan, maar de babyspa wel al. Maurice vond het geweldig! Die heeft echt een half uur liggen chillen in dat water 馃グ

茅茅n maand geleden

Wij zijn al een aantal keren geweest. Ik laat ook water over haar hoofdje lopen. Ze kunnen niet vroeg genoeg wennen aan het water ;)

茅茅n maand geleden

Ik dacht dat je best wacht tot ze 6 maanden en ouder zijn. Dit vooral omwille van de chloor en infectie/bacteriegevaar. Babyspa is gewoon ik kraantjes water en heel tof om te doen. Vorige week heb ik dit gedaan.

茅茅n maand geleden

We zijn nog niet naar het zwembad geweest. Ik zou wel graag watergewenning doen met haar, maar dat kan pas vanaf 6 maanden hier... Nu is haar babybadje wel te klein, dus we gaan dan in het grote bad. Da's ook een beetje zwemmen, maar dan zonder het lawaai en de chloor 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op NDL

Zwemmen hebben we nog niet gedaan, maar de babyspa wel al. Maurice vond het ...
Onze zoon vond dat ook heel tof 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op NDL

Oh zo lief, ziet er inderdaad een heel gelukkig ventje uit 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op prien

Zo schattig! Lijkt me echt genieten 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Jac90

Wij zijn al een aantal keren geweest. Ik laat ook water over haar hoofdje l ...
En zitten jullie dan een beetje in het babybadje erbij? Of gaan jullie ook samen in een dieper bad? Bij ons is er zo'n baby/peuter stuk met ondiep water en ook een apart warmer stuk dat 1,3m diep is ofzo. En gewoon met een zwempamper en zwembroekje? En gebruiken jullie bandjes ofzo? Sorry voor de vragen, maar ik weet er zelf echt te weinig over 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op prien

Ik dacht dat je best wacht tot ze 6 maanden en ouder zijn. Dit vooral omwil ...
Ja zo dacht ik het zelf eerst ook en dat vind ik ook terug op het internet, maar omdat de kinderarts zei dat het mocht, heb ik toch zin om het al eens te testen. Ons zoontje is nogal een stevig bazeke dus misschien dat daarom de kinderarts het ook al wel oke vond ofzo 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Margogo94

We zijn nog niet naar het zwembad geweest. Ik zou wel graag watergewenning ...
Haha, dat is ook nog een optie hier 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op NDL

Oooh! Wij gaan volgend weekend 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Saar208

En zitten jullie dan een beetje in het babybadje erbij? Of gaan jullie ook ...
Geen probleem. Wij zijn als ze 8weken was al naar Spanje geweest. Nu in het gemeentelijk zwembad gaan we eerst een 20tal minuutjes in het middelste bad en daarna nog 20 minuutjes in het babybad. Ik doe een zwempamper en een badpakken aan en ik hou ze op mijn armen. Dan laat ik ze op haar rugje liggen of neem ik haar onder haar armpjes en zwier ik heen en weer.. Ik geef zelf ook wel zwemlessen aan kindjes dus ben er daarom misschien wat geruster in.

MOD

茅茅n maand geleden

Reactie op ShannaE

Oooh! Wij gaan volgend weekend 馃グ
Veel plezier, echt super tof! 馃グ

茅茅n maand geleden

Babyspa is hier super goed gegaan, ze genoot er zo van om te bubbelen in het badje!

茅茅n maand geleden

Zwembad met chloor wordt afgeraden tot 1 jaar, en liefst tot 2 jaar. Heb er onlangs nog doktersadvies over gehad. Er zijn wel zwembaden zonder chloor te vinden ook.

茅茅n maand geleden

Reactie op prien

Ons dochtertje vond dat ook fantastisch! En heerlijk geslapen nadien!

茅茅n maand geleden

Ik ben met mijn zoontje gisteren naar de babyzwemlas gegaan. Hij vond het echt geweldig. Je kunt je baby op je handen laten liggen en op zijn rug laten drijven, of op de buik laten drijven en het goofdje ondersteunen door 1 hand. Veel waterplezier! 馃槉

茅茅n maand geleden

Yes wij zijn gaan babyzwemmen toen hij 3 maanden was. Toen hij 4 maanden was een mixwerk centerparcs en dit vond hij geweldig! We hadden zo'n rode swimtrainer band waarop hij op zijn buikje kon liggen dit vond hij echt fijn

茅茅n maand geleden

Midweek*

茅茅n maand geleden

We zijn vandaag dan toch geweest, maar voor ons zoontje was het precies nog wat te vroeg. Hij heeft niet geweend ofzo, maar hij was nogal onder de indruk van de drukte en de nieuwe omgeving. Dus we gaan over een maandje nog eens proberen denk ik 馃槉 Maar naar de babyspa gaan we volgend weekend, gaat hij wel fijn vinden