8 Reacties

15 dagen geleden

Wij zijn nog niet begonnen met vaste voeding, dus hier is het voorlopig nog enkel live borstvoeding en kolven op het werk. Je moet vooral doen waar jij je het best bij voelt!

15 dagen geleden

Het gaat zeker even een verandering zijn. Wij zijn nog niet begonnen met hapjes (op een paar oefenlepeltjes na) maar ik ben al wel een paar maanden aan het werk. Aan papjes willen we nu ook aan beginnen. Ik ben van plan om gewoon grote porties te maken en dan in te vriezen en dan elke dag een paar "ijsblokjes" er uit halen zodat je niet iedere dag papjes staat te maken. En qua kolven op werk dat is ook wel even wennen maar in mijn ervaring krijg je best wel veel extra pauzes wat wel weer een fijn rustmomentje is(een pauze is 30 minuten en zo lang kolf ik niet dus heb ik altijd nog wat tijd over en kan tegelijk eten) ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Je kunt altijd nog minderen als het niet gaat. Bijv alleen smorgens en savonds bv geven en de rest kunstvoeding. Veel succes!

15 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Wij zijn nog niet begonnen met vaste voeding, dus hier is het voorlopig nog ...
Dat is inderdaad nog gemakkelijker. Maar aan 6 maanden herbegin ik met werken en dan moet hij echt wel vaste voeding eten maar vind het zo moeilijk om te weten hoeveel melk ik dan uit de vriezer ga moeten halen om na de vaste voeding nog bij te geven.

15 dagen geleden

Reactie op elisero

Het gaat zeker even een verandering zijn. Wij zijn nog niet begonnen met ha ...
Jaaa dat is inderdaad waar! Kan inderdaad eerst eens proberen en zien hoe ik me erbij voel!

15 dagen geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Jaaa dat is inderdaad waar! Kan inderdaad eerst eens proberen en zien hoe i ...
Jaa leg jezelf vooral niet teveel druk op, het komt allemaal wel goed one way or another.

15 dagen geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Dat is inderdaad nog gemakkelijker. Maar aan 6 maanden herbegin ik met werk ...
Wij vriezen melk in in kleine porties van 30ml. Dat ontdooit snel en kan je dus op het moment zelf uitpakken om op te warmen. Misschien is dat een optie?

15 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Wij vriezen melk in in kleine porties van 30ml. Dat ontdooit snel en kan je ...
Ja dat zou inderdaad wel interessanter zijn. Nu heb ik zakjes van 180 inneens! Vries je 30ml dan ook in zakjes in?

15 dagen geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Ja dat zou inderdaad wel interessanter zijn. Nu heb ik zakjes van 180 innee ...
Neen, ik gebruik zelf geen zakjes. Verse melk bewaar ik in flesjes (Medela & Lansinoh). Om in te vriezen gebruik ik de Yummy trays van baby on the move 😊