8 Reacties
15 dagen geleden
Het gaat zeker even een verandering zijn. Wij zijn nog niet begonnen met hapjes (op een paar oefenlepeltjes na) maar ik ben al wel een paar maanden aan het werk. Aan papjes willen we nu ook aan beginnen. Ik ben van plan om gewoon grote porties te maken en dan in te vriezen en dan elke dag een paar "ijsblokjes" er uit halen zodat je niet iedere dag papjes staat te maken. En qua kolven op werk dat is ook wel even wennen maar in mijn ervaring krijg je best wel veel extra pauzes wat wel weer een fijn rustmomentje is(een pauze is 30 minuten en zo lang kolf ik niet dus heb ik altijd nog wat tijd over en kan tegelijk eten) ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Je kunt altijd nog minderen als het niet gaat. Bijv alleen smorgens en savonds bv geven en de rest kunstvoeding. Veel succes!
15 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Wij zijn nog niet begonnen met vaste voeding, dus hier is het voorlopig nog ...
Dat is inderdaad nog gemakkelijker. Maar aan 6 maanden herbegin ik met werken en dan moet hij echt wel vaste voeding eten maar vind het zo moeilijk om te weten hoeveel melk ik dan uit de vriezer ga moeten halen om na de vaste voeding nog bij te geven.
15 dagen geleden
Reactie op elisero
Het gaat zeker even een verandering zijn. Wij zijn nog niet begonnen met ha ...
Jaaa dat is inderdaad waar! Kan inderdaad eerst eens proberen en zien hoe ik me erbij voel!
15 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Wij vriezen melk in in kleine porties van 30ml. Dat ontdooit snel en kan je ...
Ja dat zou inderdaad wel interessanter zijn. Nu heb ik zakjes van 180 inneens!
Vries je 30ml dan ook in zakjes in?