15 Reacties

18 dagen geleden

Wij zijn ook net gestart met banaan/appel/appelsien. Ik rasp deze met zo’n tupperware raspaardje. En dat gaat zeker goed. Ons dochtertje is nu 19weken.

18 dagen geleden

Hier 4 maanden en een week(ongeveer) en ik geef nu eerst groentenpap ze heeft al 5x bloemkool op en 3x wortel ze krijgt nog tot woensdag wortel (5x totaal) en dan 3 dagen rust en dan zaterdag begin ik met meloen ze heeft nu 1x banaan op maar binnenkort komt er ook appel bij en ik ga daar eerst appelmoes van maken en dan invriezen in delen (dus ijsvormpjes vullen met appel)

18 dagen geleden

Ik maak er gewoon pap van met de mixer. Verse appelsien persen en dan mixen met geschilde appel, peer en banaan

18 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik maak er gewoon pap van met de mixer. Verse appelsien persen en dan mixen ...
Vandaag mee gestart, 60 grammetjes op. Ze is bijna 5 maand

18 dagen geleden

Zelf nog niet gedaan maar wel al gezien: appel raspen en nadien banaan doorpletten, kindje was toen wel al 10 maand

18 dagen geleden

Ik heb enkele weken geleden, appel en peer gestoofd en dan mixen. Beetje zoals appelmoes en dat lust ze wel graag, onlangs een banaan erbij geplet

18 dagen geleden

Stomen jullie het fruit eerst of is dit niet nodig?

18 dagen geleden

Reactie op Eline156

Ik was ze en schil ze dan. Alles in 1 pot en mixen maar

18 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik was ze en schil ze dan. Alles in 1 pot en mixen maar
Combineer je vanaf de eerste keer 2 soorten bijvoorbeeld of is het zoals bij de groentjes eerst 1 soort?

18 dagen geleden

Reactie op Eline156

Ik schil het maak er wat kleinere stukjes van en pureer het en dan is ijsblok vormpjes en dan de vriezer in

18 dagen geleden

Reactie op Eline156

Combineer je vanaf de eerste keer 2 soorten bijvoorbeeld of is het zoals bi ...
Ik doe 1 soort zodat ze alle smaken leert onderscheiden en zodat ik weet wat ze wel en niet lekker vind

18 dagen geleden

Reactie op Eline156

Combineer je vanaf de eerste keer 2 soorten bijvoorbeeld of is het zoals bi ...
Ik combineer. Banaan, appel, peer en vers geperste sinaasappelsap. Als ze dit goed smikkelt gaat ik bv een keer iets vervangen door mango ofz

18 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik combineer. Banaan, appel, peer en vers geperste sinaasappelsap. Als ze d ...
En doe je er iets van koekje of koekjesmeel in?

18 dagen geleden

Reactie op Eline156

En doe je er iets van koekje of koekjesmeel in?
Nee da niet, da mag pas vanaf 6m

18 dagen geleden

Ik stoom het,