8 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook advies gekregen dat new born van Difrax de beste zijn. Had al bibs gekocht, maar blijkbaar zijn die ietsje te groot waardoor dat niet gezond is op langere termijn voor het gehemelte. Heb dus maar gewoon Difrax gekocht :-)

7 maanden geleden

Goh, bij mijn dochter had ik 3 soorten mee naar het ziekenhuis, enkel bibs wou ze. Nu doen we het zelfde

7 maanden geleden

Ik kies voor de MAM perfect start met siliconen speentje, in combo met het flesje anti collic van MAM. Maar of de mini het zal aanvaarden, zullen we na de geboorte zien…

7 maanden geleden

Ik heb eentje van difrax en eentje van bibs.. we gaan zien welke hij het liefste heeft. De dochter heeft altijd difrax gehad.

7 maanden geleden

Kwestie van testen wat voor jullie baby werkt, zowel op vlak van tutjes als flesjes. Ik zou dus nog niet veel van 1 bepaald merk in huis halen en gewoon verschillende dingen testen. Onze dochter wou geen tut. I tried everything. Het heeft zo zijn voordelen maar ook zo zijn nadelen.

7 maanden geleden

Ik kocht voor mijn zoontje het Bibs Try It-pakket (hij nam toen alle fopspenen, had geen voorkeur 😅 ) Voor ons dochtertje ga ik opnieuw zo'n pakketje kopen.

7 maanden geleden

Ik heb een gratis van bibs en een gratis van difrax, uit de pakketten van babyboom of de roze doos en van babydump. Ik ga eerst die twee proberen en daarna zie ik wel. Je kan er veel over lezen, maar uiteindelijk is het toch gewoon zoeken naar wat werkt voor jou en je pruts. Niet teveel mee inzitten.

7 maanden geleden

Ik heb op bol (denk ik) een starterset gekocht van bibs. Dat zijn 4 verschillende tutjes. Ronde, latex, orthodontisch en ovaal.