13 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Cartia
Ik neem deze ook. Ik ben nu overgestapt naar de omnibionta zwangerschapvita ...
Ja het is bij mij de vitaminen ervan. Dus zowel folavit als visolie denk ik dat erbij zit.. dus dit is wss hetzelfde?
één jaar geleden
Ik neem die ook en stop er ook mee rond 12 weken. Nog geen idee of ik ga overstappen en naar wat. Dus ik volg mee.
één jaar geleden
Ik neem nog steeds folavit. Ik was gestart met omnibionta, maar door de misselijkheid hield ik deze pillen niet binnen. Deze zijn ook zwaarder op de maag van folavit. Mijn gynaecoloog zei me dus dat ik even terug moest schakelen naar folavit. Vanaf 12 weken moet ik wel weer omnibionta nemen omdat hier toch nog meer inzit. Best even overleggen met je gynaecoloog denk ik dus.
één jaar geleden
Reactie op CHae
Ik neem nog steeds folavit. Ik was gestart met omnibionta, maar door de mis ...
Ja maar is dit dan niet een beetje hetzelfde dan folavit? Want ik neem dagelijks 1 tabletje wat dan foliumzuur is en het andere tabletje dat erbij zit is een soort visolie
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Normaal begin je eerst met de Folavit 0.4 Start en stap je na 12 weken over ...
Oh oke. Ik heb de gewone folavit genomen tot wanneer ik wist dat ik zwanger was en op aanraden vd apotheek vanaf de zwangerschap dit genomen. Dan is dit ok?
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Normaal begin je eerst met de Folavit 0.4 Start en stap je na 12 weken over ...
Ik heb dat zo gedaan bij mijn een eerste zwangerschap.
Nu heb ik een ander merk en die blijf ik ook gewoon doornemen tot nog heel lang want ik ben weer van plan borstvoeding te geven. 😂
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Ik heb dat zo gedaan bij mijn een eerste zwangerschap.
Nu heb ik een ander ...
Oke dan is het goed wat ik doe. Bedankt!!
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Ja normaal wel ze, in die zit ook gewoon foliumzuur!
Ja klopt. Zoals ik het had gelezen. Is het eerste pilletje gewoon foliumzuur en het 2 de een soort visolie of zo smaakt het toch met wat extra vitaminen bij :)