7 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Hier had ik tot 2 weken geleden hetzelfde probleem. We zijn gestart met dagelijks een flesje te proberen geven, geswitcht naar de lansinoh natural wave speen (dit is de enige die Maurice wil), initieel deze speen laten weken in melk van mij en s avonds vooral oefenen (wanneer hij al moe is), in dezelfde houding als dat hij bv drinkt. Intussen lukt het hier! Succes!
MOD
2 maanden geleden
Wil de baby de fles niet of kauwt die erop? Hier kauwt de dochter wel op de fles, dus vroedvrouw heeft aangeraden om - als de tips niet helpen (tot nu toe nog geen succes) - preverbale logopedie te proberen. Ze begint op 8 oktober en drinkt dus ook enkel aan de borst tot nu toe 馃檭
MOD
2 maanden geleden
Reactie op LunaVDS
Ze pakt ze gewoon echt niet aan en duwt ze weg, gaat huilen 馃檲
Succes ook b ...
Oh, da's inderdaad nog wat anders... Hopelijk vind je een tip die helpt!
Tip die ik nog van mijn vroedvrouw kreeg: melk goed opwarmen, zelfs warmer dan 37掳C (ik heb geprobeerd met 45掳C).
2 maanden geleden
Eens laten proberen door iemand anders dan jezelf, en zorgen dat het kindje je niet ziet? Als ze jou ziet/bij jou is, is ze gewend de borst te krijgen, er is als het ware een "alternatief" voor de borst. Bij een partner of je moeder of ... Is dat misschien minder duidelijk en wil ze het wel proberen?