13 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben nan evolia in combinatie met borstvoeding wel maar geen problemen. Niks terug geven en goede stoelgang. Succes!

4 maanden geleden

Welk water gebruik je? Daar kan het ook aan liggen. Wij gebruiken Evian.

4 maanden geleden

In het ziekenhuis gaven ze nutrilon profitura en die geven wij nu ook. Onze kleine man eet wel heel veel maar qua krampen gaat het redelijk. Wel veel scheetjes maar gewone consistente gele stoelgang. Hij geeft ook soms terug maar dat is relatief. Zolang dit geen grote hoeveelheden zijn, hoort dit bij het voeden ( vroedvrouw zei dat de connectie tussen slokdarm en maag nog soms gevoelig / niet heel ontwikkeld is en dat het normaal is als ze soms kleine beetjes teruggeven.

4 maanden geleden

Reactie op JulieBa

Welk water gebruik je? Daar kan het ook aan liggen. Wij gebruiken Evian.
Water van aldi op aanraden van vroedvrouw. Het was dat of evian dat het beste was qua water.

4 maanden geleden

Reactie op Vanessa 35

Water van aldi op aanraden van vroedvrouw. Het was dat of evian dat het bes ...
Wij hebben dat van de aldi ook even gebruiken en dan had onze dochter ook heel harde stoelgang. Dan veranderd naar Evian en nu geen probleem meer. Misschien ook even proberen met ander water?

4 maanden geleden

Reactie op prien

In het ziekenhuis gaven ze nutrilon profitura en die geven wij nu ook. Onze ...
Ja bij ons zijn het niet kleine beetjes. Je hoort het terug naar bovenkomen en soms begint ze het terug te herkauwen en het gewoon terug inslikken om nadien te huilen.

4 maanden geleden

Reactie op JulieBa

Wij hebben dat van de aldi ook even gebruiken en dan had onze dochter ook h ...
Kan ik idd dan ook eens testen

4 maanden geleden

Wij hebben ook wel het water van de Aldi. Rocheval, tot nu toe geen problemen maar idd niet alle water is geschikt.

4 maanden geleden

Wij gaven ook eerst nan evolia en dan overgeschakeld op nan expert pro complete. Krampen zijn veel minder en het teruggeven is ook veel beter. De nan expert pro complete is een hypoallergene melk en helpt tegen veel blijkbaar. Zorgt ook voor een vlottere stoelgang.

4 maanden geleden

Hier ook sinds enkele dagen overgeschakeld van nan opti pro 1 naar nan pro expert comfort, krampen en reflux veel beter. Wij gebruiken Evian. Maar mijn vroedvrouw raadde me aan als de stoelgang hard is om 1/4 van het flesje te vullen met hepar water en derest Evian. :)

4 maanden geleden

Het water heeft volgens mij wel een invloed. Onze dochter had meer lucht in de darmen met evian dan met cristaline.

4 maanden geleden

Hier ook Nan pro complete, Evian en druppeltjes van protectis. Merken toch al een verschil.

4 maanden geleden

Ik gebruik water van Boni en Nutrilon profutura.ze heeft nog kleine beetjes over en vooral veel scheetjes.deze week een fles gekocht met zo een anti koliek in