25 Reacties

4 maanden geleden

Hier vrijdag 4 weken ze krijgt flesvoeding 90 en borstvoeding flesjes van 100cc mr gister de hele dag gevraagd dus wij denken ook aan verhogen naar 120cc einde vd week. Vandaag lijkt ze wel weer tevreden met de 90cc en 100cc.

4 maanden geleden

Hier is ze nu 3 weekjes en drinkt doorheen de dag om de 3u 90ml+ 3 schepjes en in de avond (laatste dagfles) drinkt ze 130ml+ 4 schepjes en dan 4u later in de nacht terug 90ml

4 maanden geleden

Morgen 6 weken. Drinkt sinds zaterdag 5 flessen van 150 + 5 schepjes. Weegt bijna 5 kg. Proberen om de 4u een fles te geven. Vraagt soms vroeger.

4 maanden geleden

Ons kindje is 5 weken en drink om de 4u een flesje van 120 ml water + 4 schepjes. 'S Nachts laat ze af n toe al meer tijd tussen.

4 maanden geleden

Sinds gisteren is ons zoontje 7 weken: hij drinkt momenteel 5 à 6 voedingen per dag van elk 135cc (120 water + 4 schepjes). Standaard laat hij 3u tussen voedingen, 's nachts laat hij een pak langer ertussen. 😀 Volgens onze verpleegkundige van kind en gezin + vroedvrouw kan je niet te veel geven: kinderen kunnen hun 'genoeg' zelf aangeven, er zijn maar weinig baby's die dit niet kunnen (en ik denk dan altijd: die van ons zal dan maar eens een van die weinige baby's zijn 😂)

4 maanden geleden

Reactie op CindyW88

Morgen 6 weken. Drinkt sinds zaterdag 5 flessen van 150 + 5 schepjes. Weegt ...
Ik denk dat wij moeten gaan verhogen. Lyo drinkt 120 en ´s avonds 150 (sinds gisteren) maar het lijkt me te weinig voor hem 🙈

4 maanden geleden

Reactie op CindyW88

Morgen 6 weken. Drinkt sinds zaterdag 5 flessen van 150 + 5 schepjes. Weegt ...
Hier vrijdag 6 weken en ook 4kg950. Hij lijkt me ook niet voldaan soms..

4 maanden geleden

Reactie op Kyma2015

Sinds gisteren is ons zoontje 7 weken: hij drinkt momenteel 5 à 6 voedingen ...
Ja ik denk echt dat hij meer wil 😊

4 maanden geleden

Hier 5.5 weken en eet om de 2.5-3.5 uren 120... Durft soms meer eten (150) en ook vaker

4 maanden geleden

Reactie op prien

Hier 5.5 weken en eet om de 2.5-3.5 uren 120... Durft soms meer eten (150) ...
Echt? Eigenlijk mogen we blij zijn met goeie eters he. Ik twijfel soms tussen krampjes of honger. Maar als ik z'n tut geef dan is hij zo teleurgesteld dat er niets uitkomt.. dus ik vermoed honger 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Echt? Eigenlijk mogen we blij zijn met goeie eters he. Ik twijfel soms tuss ...
Wel ik probeer hem echt te trekken naar die "om de 3 Uren"minimum en vind die afweging tussen krampen en honger ook moeilijk. Maar als we alles gecheckt hebben: boertje/protjes/pamper /tuutje... En hij zuigt op mijn kneukels dan weet ik dat het honger is. Nu kan hij soms tot 840 per dag binnen hebben 🙈

4 maanden geleden

9weken en 5 dagen , 6 á 7 voedingen van 105ml en 3,5schepje. En afwisseling fles borstvoeding 120ml (maar dan vraagt hij sneller dan 4 uur achter voeding)

4 maanden geleden

Donderdag is ons zoontje 6 weken en drinkt overdag om de 4-5u (soms vroeger) flesjes van 150ml + 5 schepjes en ‘s nachts 2 flesjes van 120ml + 4 schepjes

4 maanden geleden

Reactie op prien

Wel ik probeer hem echt te trekken naar die "om de 3 Uren"minimum en vind d ...
Exact hetzelfde hier! Ocharme die babies 😆 vind dat zo erg dat hij zo zielig zeurt en huilt, omdat hij honger heeft 😩

4 maanden geleden

Reactie op prien

Hier 5.5 weken en eet om de 2.5-3.5 uren 120... Durft soms meer eten (150) ...
Flinke eter, hier ook zo 🙃

4 maanden geleden

Hier 5 weken en ze drinkt 6x 120

4 maanden geleden

Nu 8 weken en drinkt 5 flessen van 150 😀 slaapt snachts wel een blokje van 8u dus moest hij dat niet doen dan zouden het 6 flessen van 150 zijn

4 maanden geleden

Reactie op AischaV

Nu 8 weken en drinkt 5 flessen van 150 😀 slaapt snachts wel een blokje van ...
Wauw, zo vroeg al doorslapen!! 😱

4 maanden geleden

Reactie op AischaV

Nu 8 weken en drinkt 5 flessen van 150 😀 slaapt snachts wel een blokje van ...
Amai ik ben jaloers op dat doorslapen 🥺

4 maanden geleden

Reactie op prien

Amai ik ben jaloers op dat doorslapen 🥺
Zal hier niet voor direct zijn 😆