9 Reacties

15 dagen geleden

Bij flesvoeding is het mss handiger om thuis je water op te warmen en mee te nemen in een thermos? 馃槉

15 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Bij flesvoeding is het mss handiger om thuis je water op te warmen en mee t ...
Wij doen combi moedermelk en kunst

15 dagen geleden

Reactie op gewoonkelsey

Wij doen combi moedermelk en kunst
Wij hebben de Luvion Ultra Pro. Warmt wel snel op, en door de adapters past zo goed als elke fles erop. Batterij laadt wel heel traag op (heeft een hele nacht nodig). Hier wordt hij eigenlijk vooral gebruikt door de schoonouders, want zij hebben een vaste babysitdag. Zelf geef ik nog borstvoeding, dus ik pak hem nooit mee als ik met de dochter op stap ben.

15 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Wij hebben de Luvion Ultra Pro. Warmt wel snel op, en door de adapters past ...
Ik kolf full time na een borstontsteking in week 1 en m'n dochtertje weigerde vanaf dan de borst. Dus helaas kan ik m'n borst niet aanbieden

15 dagen geleden

Reactie op gewoonkelsey

Ik kolf full time na een borstontsteking in week 1 en m'n dochtertje weiger ...
Oh, dat moet echt veel werk zijn! Da's niet zo fijn 馃槩 Er is trouwens al een topic over flessenwarmers waarin wel een paar reacties zijn. Ik zoek het even voor je op!

15 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Oh, dat moet echt veel werk zijn! Da's niet zo fijn 馃槩 Er is trouwens al e ...
Hier kan je ook zeker eens kijken: https://community.24baby.be/forum/geboorteclub-juni-2024/fles-verwarmer-voor-onderweg-xlea37Y

15 dagen geleden

Wij hebben deze van Babymoov, zeer tevreden van! Warmt redelijk snel op, makkelijk mee te nemen en opladen gaat ook nog snel hier. Beetje prijzig, maar ik vind het zijn geld zeker waard! 馃槉

15 dagen geleden

Wij hebben deze van Houbie gekocht na heel wat research: https://www.bol.com/nl/nl/p/houbie-flessenwarmer-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-flesverwarmer-4-temperatuurniveaus-draadloos-inclusief-4-adapters-usb-oplaadbaar-9000-mah-wit/9300000168317958/ en zijn er h茅茅l tevreden van, warmt verschillende flessen (zeker vier of vijf van 180ml) met een volle laadbeurt (laden op paar uur vol wanneer helemaal plat). Wij hadden deze gekocht voor onze eerste vakantie met het vliegtuig en dus gewoon in het vliegtuig, bus, hotelkamer gebruikt. Is telkens binnen de vijf minuten op 37 graden en de toestel is ook echt klein en dus handig compact voor onderweg. Ook met adapters zodat nagenoeg elke merk past (wij hebben MAM flessen). Nu nemen we hem ook graag mee op verplaatsing zodat je niet overal in horeca moet vragen om water op te warmen (want soms ging dat al eens verkeerd)

15 dagen geleden

Reactie op Eline156

Wij hebben deze van Babymoov, zeer tevreden van! Warmt redelijk snel op, ma ...
Wij hebben deze ook. Voor onderweg perfect