24 Reacties

茅茅n maand geleden

Ze zeggen om om de 3 maanden de speentjes te vervangen. De flesjes weet ik eigenlijk niet 馃檭 maar we zijn odt overgestapt naar een ander merk dus nu wel nog nieuwe flesjes.

茅茅n maand geleden

Wij gebruiken glazen flesjes om die reden, beetje duurder maar wel veel duurzamer

茅茅n maand geleden

Hier nog niet aan de orde want ik geef borstvoeding, dus ze krijgt nog maar 2 weken regelmatig een flesje. Maar wij gebruiken glazen flessen, dus die gaan hopelijk gewoon mee tot wanneer ze geen flesjes meer nodig heeft 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op safxe

Wij gebruiken glazen flesjes om die reden, beetje duurder maar wel veel duu ...
Ik twijfel nu ook om glazen flessen aan te schaffen, maar die kunnen ze wellicht niet zelf vasthouden?

茅茅n maand geleden

Ik heb daarvoor siliconen hoesjes besteld voor over de flesjes, met handvaten. Mijn zoontje van 4 maanden pakt nu zelf zijn flesje vast zo, ik probeer wel altijd iets eronder te leggen als steun omdat glas wat zwaarder is natuurlijk

茅茅n maand geleden

Reactie op safxe

Ik heb daarvoor siliconen hoesjes besteld voor over de flesjes, met handvat ...
Ah, goed idee! Lexi legt haar handen wel op de fles, maar ze drinkt niet heel graag uit flesjes dus echt zelf drinken zit er nog niet in denk ik, maar wel leuk voor over een tijdje.

茅茅n maand geleden

Wij gebruiken ook glazen flesjes, ik drink zelf niet graag uit een plastic drinkfles want je smaakt dat toch altijd een beetje vind ik, en glas is gewoon makkelijker proper te houden. Nadeel is idd wel dat ze niet zelf zullen kunnen drinken, mss wel even met zo'n houdertje zoals hieronder, maar de meeste kindjes gooien later ook wel eens een fles op de grond, dan lijkt glas me niet zo ideaal

茅茅n maand geleden

Reactie op MarieT

Wij gebruiken ook glazen flesjes, ik drink zelf niet graag uit een plastic ...
Hier is er al een gesneuveld. Ze hebben er eentje laten vallen in de cr猫che bij het uitladen van de vaatwasser. Ik ga dan nu toch maar plastic flesjes voorzien voor in de cr猫che 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Margogo94

Hier is er al een gesneuveld. Ze hebben er eentje laten vallen in de cr猫che ...
Oh nee 馃檲 Trouwens zo gek dat jouw cr猫che de flesjes in de vaatwas stopt, doen ze dat altijd? Wij spoelen gewoon uit en de ouders moeten de flesjes dan thuis wassen

茅茅n maand geleden

Reactie op MarieT

Oh nee 馃檲 Trouwens zo gek dat jouw cr猫che de flesjes in de vaatwas stopt, d ...
Ja! Flesjes, knuffels, slaapzak, ... blijven in de cr猫che en worden daar gewassen. Bij ons dus geen rugzakje elke dag om mee te geven, maar enkel kind en melk afzetten elke dag 馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja! Flesjes, knuffels, slaapzak, ... blijven in de cr猫che en worden daar ge ...
Oh handig! Nog nooit zoiets gehoord. Bij ons ook wel de slaapzakken, maar dat is eigenlijk het enige.

茅茅n maand geleden

Reactie op MarieT

Oh handig! Nog nooit zoiets gehoord. Bij ons ook wel de slaapzakken, maar d ...
Ja, echt heel gemakkelijk. Kan ik het alleszins al niet vergeten 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op Margogo94

Hier is er al een gesneuveld. Ze hebben er eentje laten vallen in de cr猫che ...
En nu heb ik net glazen flesjes gekocht 馃槀. Bij ons is het ook gewoon uitspoelen en terug meegeven. Tutje en knuffeltje blijven wel daar en slaapzakjes zijn van de creche zelf.

茅茅n maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

En nu heb ik net glazen flesjes gekocht 馃槀. Bij ons is het ook gewoon uitsp ...
Ik was ze zelf met de hand uit en heb ze al naar overal en nergens meegesleept. Als je ze niet laat vallen komt dat goed 馃き

茅茅n maand geleden

Moet je die zwz vervangen na bepaalde tijd of enkel bij intensief gebruik? Wij gebruiken een fles Max 2x per week

茅茅n maand geleden

Reactie op Auxine

Moet je die zwz vervangen na bepaalde tijd of enkel bij intensief gebruik? ...
Ik vermoed na veel gebruikt te zijn. Hier ook max 2x per week flesje en ik heb de spenen nog niet vervangen (flessen in glas dus die sowieso niet). Ik check de spenen bij elk gebruik en die zien er nog top uit

茅茅n maand geleden

Reactie op safxe

Ik heb daarvoor siliconen hoesjes besteld voor over de flesjes, met handvat ...
Voor welk merk flesjes is dit? Of is dit universeel? Want ik denk niet dat dit om de MAM feel goed glazen flesjes past?

茅茅n maand geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Voor welk merk flesjes is dit? Of is dit universeel? Want ik denk niet dat ...
Wij gebruiken het rond Avent flesjes maar ben even in de reviews gaan kijken naar de fotos van mensen en er zitten verschillende merken flesjes tussen waar het omheen past dus denk dat het vrij universeel is! Het is ook best rekbaar

茅茅n maand geleden

Reactie op safxe

Wij gebruiken het rond Avent flesjes maar ben even in de reviews gaan kijke ...
Waar heb je deze besteld? 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op ShannaE

Waar heb je deze besteld? 馃槉
Ben nu ook wel benieuwd!