Dag mama’s
Ons mannetje is nu bijna 4 maand en sinds 1,5week was ik begonnen met oefenhapjes op aanraden van KA omdat hij zo waterachtige kaka had. Hij krijgt hier denken we krampjes van. Hij heeft lange tijd extra nacht voedingen gevraagd wat zeker niet erg is, maar dan sliep hij weer langere blokken, maar sinds die patatjes lijkt me, drinkt hij zijn flessen niet volledig uit waardoor hij snachts wel weer extra flessen wil drinken.. die flessen zijn een strijd. Duwt hem weg en draait zijn hoofd weg, afgeleid enzo.. en ook zijn slaap schema is elke dag zo anders.. is dit normaal? Ik dacht eraan eventjes terug te stoppen met patatjes om de melk terug op orde te krijgen..
Iemand die het einde van sprong 4 heeft gehaald intussen? Mijn melkproductie is helemaal in de war door het slecht drinken.. 🙄😝 ben benieuwd of het terug goed komt. Het is heel erg moeizaam om hem te laten drinken, zowel bv als kv nu. Hij is 17weken
Iemand die het einde van sprong 4 heeft gehaald intussen? Mijn melkproduct ...
Mijn melkproductie is ook lager sinds hij niet meer goed bij mij wil drinken. Ik blijf hem elke keer proberen aan te leggen en wil hij niet drinken dan krijgt hij de fles (afgekolfde melk) en ga ik kolven.. hopelijk blijft het zo toch een beetje op peil